Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@16:57:12 GMT

انبار قاچاق میلیاردی در شیراز لو رفت

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۲۳۷۰

انبار قاچاق میلیاردی در شیراز لو رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سردار رهام‌بخش حبیبی بیان کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی استان با اقدامات فنی و تخصصی از اخباری مبنی بر نگهداری صفحات درب برقی قاچاق در یک انبار واقع در شیراز مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه ماموران با هماهنگی مقام قضائی به همراه نمایندگان اداره تعزیرات و صمت به محل مورد نظر اعزام شدند، تصریح کرد: در بازرسی از آن انبار، ۳۹۳ دستگاه موتور و صفحه درب برقی و ۱۰ تن تیغه مربوطه خارجی قاچاق و فاقد مجوز قانونی کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه ارزش این محموله برابر نظر کارشناسان 20 میلیارد ریال برآورد شده است، عنوان داشت : در این خصوص انبار پلمب و مالک برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای خبر/خ

منبع: فارس

کلیدواژه: انتظامی فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۲۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دپو بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شیراز

ایسنا/فارس جانشین فرمانده انتظامی شیراز از کشف ۱۰ هزار و ۴۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در انبار متروکه در این شهرستان خبر داد.

عبدالرضا ضربت امروز، ۱۰ اردیبهشت در تشریح این خبر بیان کرد: در پی تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان سوخت، ماموران کلانتری ۲۵ شریف‌آباد از دپو مقدار قابل توجهی سوخت قاچاق در انباری متروکه مطلع شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی با اقدامات پلیسی محل موردنظر را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از این مکان ۱۰ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شیراز بیان کرد: مبارزه جدّی با قاچاق کالا و سوخت جزء اولویت‌های اصلی پلیس بوده و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه دپو سوخت قاچاق از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس را مطلع کنند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دپو بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شیراز
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین 
  • کشف ۱۷ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان غربی