Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهم‌ترین حوادث روز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

انبار قاچاق در شیراز لو رفت

فرمانده انتظامی استان گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان موفق شدند انبار صفحات درب برقی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال را در شیراز شناسایی و آن را پلمب کنند.

سردار رهام‌بخش حبیبی گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان با اقدامات فنی و تخصصی از اخباری مبنی بر نگهداری صفحات درِ برقی قاچاق در یک انبار واقع در شیراز مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه ماموران با هماهنگی مقام قضائی به همراه نمایندگان اداره تعزیرات و صمت به محل مورد نظر اعزام شدند، گفت: در بازرسی از آن انبار، ۳۹۳ دستگاه موتور و صفحه درب برقی و ۱۰ تن تیغه مربوطه خارجی قاچاق و بدون مجوز قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه ارزش این محموله برابر نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص انبار پلمب و مالک برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

توقیف کامیون حامل کالا‌های قاچاق در ممسنی

فرمانده انتظامی ممسنی از کشف انواع کالا‌های قاچاق به ارزش ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد نیکبخت گفت: مأموران انتظامی پاسگاه فهلیان شهرستان ممسنی حین گشت‌زنی و کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او گفت: ماموران در بازرسی از این خودرو ۲۳۰ عدد شامپو کراتین، ۳۰ عدد ژل نانو و ۳۳ طاقه پارچه خارجی قاچاق و بدون مدارک قانونی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی ممسنی با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

لو رفتن انبار احتکار روغن و برنج در کوار

فرمانده انتظامی کوار از کشف ۳ تن و ۱۶۱ کیلوگرم روغن نباتی و برنج احتکار شده در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدرحمان هاشمی گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی کوار با اقدامات فنی و تخصصی از خبری مبنی بر احتکار روغن و برنج در یکی از انبار‌های سطح شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او گفت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به همراه نمایندگان اداره تعزیرات حکومتی و اداره صنعت، معدن و تجارت به محل مذکور اعزام در بازرسی از آن انبار ۳ تن و ۱۶۱ کیلوگرم روغن نباتی و برنج احتکار شده را کشف کردند.

فرمانده انتظامی کوار با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های احتکار شده را ۳ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این رابطه ۲ نفر برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف ۳۷ دستگاه ماینر قاچاق در کوار

فرمانده انتظامی کوار از کشف ۳۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید رحمان هاشمی گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی در یکی از روستا‌های حوزه استحفاظی کوار در مرغداری اقدام به نگهداری و استفاده غیر قانونی از دستگا‌های استخراج ارز دیجیتال می‌کند که بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

او گفت: ماموران پس از بررسی موضوع و انجام تحقیقات میدانی، محل مورد نظر را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی به آن مکان اعزام شدند.

فرمانده انتظامی کوار گفت: در بازرسی از آن واحد مرغداری ۳۷ دستگاه ماینر خارجی قاچاق که به صورت غیرمجاز از برق شهری استفاده می‌کردند کشف شد.

سرهنگ هاشمی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اقلام مکشوفه را ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مواد مخدر فرمانده انتظامی کوار پلیس امنیت عمومی میلیون ریال ریال برآورد ۳ میلیارد احتکار شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۲۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: بیش از ۸۰ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان شهرستان قصرشیرین کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران انتظامی قصرشیرین در گشت‌زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام‌گرفته از ۷ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیفی و همچنین محل‌های دپو، ۸۰ هزار و ۵۰۰ لیتر انواع سوخت قاچاق ازجمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف‌شده را طبق نظر کارشناسان ۱۸ میلیارد و ۵۱۵ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا پرونده‌هایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

وی در پایان برخورد با پدیده قاچاق خصوصاً قاچاق سوخت را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد.

کد خبر 748519

دیگر خبرها

  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد