Web Analytics Made Easy - Statcounter

شکری گفت: هدف از اجرای طرح کاروان سلامت و اعزام پزشک به مناطق محروم ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در روستاها، کمک به بهبود سطح سلامت و تغذیه مردم با حفظ کرامت انسانی و گسترش حس همنوعی و اعتلای فرهنگ داوطلب محوری میان هموطنان است.

او می گوید: اعزام کاروان سلامت داوطلبان هلال احمر و ارائه خدمات عام المنفعه و بشردوستانه با هدف ارائه خدمات رایگان بهداشتی، درمانی و آموزشی به مناطق دورافتاده و صعب العبور انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمعیت هلال احمر ماهنشان گفت: کاروان سلامت داوطلبان با همکاری مشترک جمعیت هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان ماهنشان در روستای تک آغاج از توابع بخش مرکزی این شهرستان اجرا شد.

شکری گفت: ویزیت بیماران، خدمات مامایی و پرستاری، تحویل داروی رایگان به اهالی روستا، تست فشار و قند خون، از مهمترین خدمات ارائه شده در طرح کاروان سلامت این شهرستان بود.

به گفته رئیس جمعیت هلال احمر ماهنشان این کاروان توانست برای ۵۷ نفر از ساکنان در روستای تک آغاج خدمات ویزیت رایگان، خدمات پرستاری و ۲۹ نفر از بانوان نیز خدمات مامایی ارائه دهد.

او گفت: تیم کاروان سلامت شامل پزشک عمومی، کارشناس مامایی، نسخه پیچ و پرستار و ۲ نفر عوامل اجرایی بود که از صبح تا ظهر نسبت به ارائه خدمات درمانی اقدام کردند.

شکری گفت: اعزام کاروان‌های سلامت به مناطق محروم از جمله طرح‌های موفق در زمینه ارائه خدمات رایگان پزشکی، آموزش روستاییان در زمینه‌های مختلف است که با استقبال عمومی مواجه شده و در تلاش هستیم تا این طرح در روستا‌ها و دیگر مناطق دور افتاده کم برخودار شهرستان ماهنشان اجرا می‌شود.

به گفته رئیس جمعیت هلال احمر ماهنشان روستای تک آغاج در ۱۲ کیلومتری ماهنشان قرار دارد که فاقد خانه بهداشت و جزو روستا‌های کم برخودار شهرستان به شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر زنجان خدمات درمانی رایگان جمعیت هلال احمر کاروان سلامت ارائه خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۲۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد خرم افزود: امسال یک هزار و ۲۶۰ نفر از استان زنجان به زیارت خانه خدا مشرف خواهند شد.

وی یادآوری کرد: واکسیناسیون مننژیت برای حجاج سایر شهرستان‌های استان انجام شده است.

خرم تاکید کرد: زائران پس از تزریق واکسن، کارت زرد رنگ دریافت و باید آن را به مسئول کاروان تحویل دهند.

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: معاینه یکهزار و ۲۶۰ زائر خانه خدا در این استان انجام و به پایان رسیده است.

خرم خاطرنشان کرد: امسال ۱۰ کاروان از زنجان به خانه خدا مشرف خواهند شد که از این تعداد یک کاروان در ابهر با ۱۲۰ نفر، خدابنده نیز یک کاروان ۱۶۵ نفری و مابقی نیز در مرکز استان است.

وی ادامه داد: واکسیناسیون این حجاج در شهرستان‌های خدابنده و ابهر آغاز شد.

نماینده مرکز پزشکی حج و پزشکی جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: حجاج برای تزریق واکسن به هلال احمر شهرستان‌های ابهر و خدابنده در صبح و بعدازظهر مراجعه کنندخرم افزود: یکهزار و ۲۶۰ زائر عازم خانه خواهند شد که برای این تعداد و سایر عوامل یکهزار و ۳۰۰ واکسن مننژیت وارد زنجان شد.

کد خبر 6088916

دیگر خبرها

  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان