Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-26@17:14:45 GMT

حضور بیش از ۱۸ هزار گیلانی در آزمون سراسری ارشد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۲۵۰۷

حضور بیش از ۱۸ هزار گیلانی در آزمون سراسری ارشد

مسئول تام الاختیار برگزاری کنکور سراسری در گیلان با اشاره به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ در گیلان، گفت: ۱۸ هزار و ۱۰۹ زن و مرد گیلانی در آزمون ارشد دانشگاه سراسری به رقابت پرداختند.

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، ارسلان دمیرچی، مسئول تام الاختیار برگزاری کنکور سراسری در گیلان با اشاره به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ در گیلان، گفت: ۱۸ هزار و ۱۰۹ زن و مرد گیلانی در آزمون ارشد دانشگاه سراسری به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دمیرچی افزود: آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ در بیش از ۸۰ حوزه و در شش شهر رشت، بندرانزلی، رودسر، لاهیجان، لنگرود و تالش از امروز، ۲۸ اردیبهشت لغایت ۳۰ اردیبهشت به مدت سه روز، همزمان با سراسر کشور، در گیلان برگزار می‌شود.

مسئول تام الاختیار برگزاری کنکور سراسری در گیلان با اشاره به آمار بیشتر بانوان شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد در گیلان، عنوان کرد: ۹۴۹۶ نفر معادل ۵۲ درصد از شرکت کنندگان آزمون ارشد در گیلان را بانوان و ۸۶۱۳ نفر را مردان تشکیل می‌دهند.


دمیرچی، با بیان اینکه هشت مدرسه در شهرستان رشت به برگزاری آزمون ارشد اختصاص یافته است، گفت: شرکت کنندگان در آزمون ارشد به سوالات ۱۳۷ کد رشته پاسخ می‌دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه گیلان آزمون سراسری سازمان سنجش آزمون کارشناسی ارشد آزمون ارشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۲۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در اراک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در استان مرکزی با اشاره به برگزاری آزمون نوبت اول آزمون سراسری رشته علوم تجربی در استان گفت: از مجموع هجده هزار و ۴۴۳ نفر که در استان مرکزی در آزمون سراسری شرکت کردند هشت هزار و ۱۲۰ نفر از این تعداد داوطلبان رشته علوم تجربی هستنند که حدود ۴۴ درصد کل شرکت کنندگان استان  تشکیل می‌دهند.
خدایی افزود: در شهرستان اراک چهار هزار و ۸۱۰ نفر برای آزمون علوم تجربی شرکت کردند که از این تعداد شرکت کنندگان دو هزار و ۹۵۵ نفر خانم و هزار و ۸۵۵ نفر هم خانم‌ها هستنند.
او ادامه داد: نیمه دوم مرداد ماه نتیجه اولیه این آزمون اعلام خواهد شد و نوبت دوم آزمون سراسری هم در تیر ماه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در اراک
  • بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی کنکور سراسری باهم رقابت کردند
  • رقابت بیش از ۲۷ هزار داوطلب گیلانی در نوبت اول کنکور سراسری
  • برگزاری نخستین آزمون سراسری در شهرستان چالدران
  • ۱۵ هزار دانش آموز در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • آغاز نوبت اول کنکور سراسری در چهارمحال و بختیاری
  • ۱۲۹۵ داوطلب از شهرستان گناوه در آزمون سراسری شرکت می کنند
  • تامین نفت سفید ۱۱ هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فارس