Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@20:12:53 GMT

ببینید | «سلام فرمانده» فرزندان شهدای مدافع حرم

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۲۶۶۹

ببینید | «سلام فرمانده» فرزندان شهدای مدافع حرم

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از تسنیم، فرزندان شهدای مدافع حرم هم شعر زیبای «سلام فرمانده» را اجرا کردند.

نماهنگ اجرای فرزندان شهدای مدافع حرم که سرود سلام فرمانده را در ساحل نوشهر در اردیبهشت ۱۴۰۱ خواندند، توسط مؤسسه فرهنگی رباب منتشر شد. در این نماهنگ فرزندان شهیدان مرتضی کریمی، ابولفضل نیکزاد، مهدی قاضی خانی، اکبر شهریاری، میثم مدواری، حبیب الله شیری، هادی زاهد، مهدی ثامنی راد، محمدرضا جبلی، میثم نجفی، کمال شیرخانی، اسدالله ابراهیمی و هادی شریفی نقش آفرینی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی سرود این گروه، ملیکا کریمی فرزند شهید مدافع حرم مرتضی کریمی است و فیلمبرداری آن کاری از محمد حسین زاهد، فرزند شهید مدافع حرم هادی زاهد است. تهیه و تولید نماهنگ بر عهده مؤسسه فرهنگی حضرت رباب(س)(همسران شهدای مدافع حرم) بوده است. این نماهنگ در ادامه قابل مشاهده است:

«مؤسسه فرهنگی رباب» توسط همسر شهدای مدافع حرم با رویکرد کارهای فرهنگی در رابطه با شهدای مدافع حرم شکل گرفت. هیأت موسس این موسسه رباب شامل ۵ نفر از همسران شهدایی هستند که در ابتدای درگیری‌ها در سوریه و در سال ۹۲ به شهادت رسیدند. ولی اعضای موسسه همه همسران شهدای مدافع حرم کشور هستند.

کد خبر 677424 برچسب‌ها شهید مدافعان حرم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شهید مدافعان حرم شهدای مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۲۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به همراه مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی و هئیت همراه با حضور در باغ رضوان ارومیه با اهدای شاخه گل و نثار فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و یاد و خاطره آنها را گرامی داشتند.   افتتاح یک باب هتل، کلنگ‌زنی یک باب هتل، بازدید از مجتمع گردشگری و تفریحی ستاره سیلوانا، قلعه بدلبو، خانه انصاری، مسجد جامع، مدرسه هدایت و زیرساخت‌های گردشگری دریاچه ارومیه از جمله برنامه‌های یک روزه معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سفر به این شهرستان هستند.

دیگر خبرها

  • تقویم نجومی امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اجرای سرود سلام فرمانده توسط کودکان پیش دبستانی + فیلم
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • تقویم نجومی امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی در استان یزد
  • ضرورت انجام کارهای فرهنگی در حوزه دانش آموزی
  • پارک شهدای سنندج به پاتوق فرهنگی تبدیل می‌شود
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام