Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری، غلامعلی حیدری روز چهارشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات زنان سرپرست خانوار استان  با اشاره به اینکه زنان سرپرست خانوار یکی از اقشار آسیب‌پذیر در جامعه محسوب می‌شوند، افزود: این قشر علاوه بر وظیفه تربیت فرزند، بحث تامین معیشت خانواده را نیز بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار از طریق ایجاد اشتغال پایدار باید در دستور کار دستگاه‌های متولی قرار بگیرد، افزود: بحث آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و پرداخت تسهیلات اشتغال‌زا می‌تواند در توانمندسازی زنان سرپرست خانوار موثر واقع شود، اما باید موازی‌کاری در این حوزه به حداقل برسد.

حیدری با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال خانگی در راستای توانمندسازی زنان سرپرست خانوار بسیار موثر است، عنوان کرد: برخی از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش نهادهای حمایتی قرار ندارند، این افراد باید شناسایی شوند.

استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان تصریح کرد: در جهت توانمندسازی زنان سرپرست خانوار می‌توان محصولات تولیدی توسط این قشر را در نمایشگاه‌های عرضه محصولات به‌فروش رساند، نباید این زنان رها شوند.

به گزارش ایرنا،هم‌اکنون ۲۱ هزار زن سرپرست خانوار زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند که ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار، تامین مایحتاج و ارائه مشاوره برای بازگشت به زندگی مجدد از برنامه‌های حمایتی این نهاد در استان است.

برچسب‌ها زنان سرپرست خانواده حقوق زنان چهارمحال وبختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زنان سرپرست خانواده حقوق زنان چهارمحال وبختیاری زنان سرپرست خانواده حقوق زنان چهارمحال وبختیاری توانمندسازی زنان سرپرست خانوار ایجاد اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۲۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال در سطح شهرستان لردگان تعهد ایجاد یک هزار و ۵۰۷ فرصت شغلی جدید در سه بخش خدمات، صنعت و کشاورزی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار
  • چالش‌های موجود در ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • پنج هزار و ۷۸۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی
  • خدمت به محرومین و توانمندسازی آنان، اولویت مهم کمیته امداد 
  • پروژه پمپاژ آب ناغان می‌تواند در بخش کشاورزی تحول ایجاد کند
  • میدان داری میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو