Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@22:30:41 GMT

مدیر روستا: ماجدی و استیلی دست دلال ها را قیچی کردند

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۲۹۸۹

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: بازی دوستانه با کانادا خوب است اما باید از فرصت حضور در این کشور برای برگزاری یک دیدار دیگر به بهترین شکل استفاده کنیم.

به گزارش تابناک ورزشی، علی اصغر مدیرروستا در مورد برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران مقابل کانادا اظهار داشت: این بازی دیدار خوبی برای ما از آب درخواهد آمد زیرا کانادا شبیه‌ترین حریف به آمریکاست و می‌تواند تیم ملی را‌‌‌‌‌‌‌‌ در شرایط خوبی از نظر آنالیز حریفمان در جام جهانی قرار بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه ایرانیان زیادی در کانادا حضور دارند و از لحاظ روحی و روانی هم ملی‌پوشان با برگزاری دیدار دوستانه با کانادا در موقعیت ویژه‌ای قرار می‌گیرند. شنیده‌ام قرار است در این اردو یک بازی تدارکاتی دیگر هم برگزار شود. با توجه به زیاد بودن بعد مسافت ایران تا کانادا، تصمیم هوشمندانه‌ای است که تیم ملی تنها با یک بازی به کشور ما برنگردد و از فرصت حضور در این کشور حداکثر استفاده را‌‌‌‌‌‌‌‌ ببرد.
وی در مورد اینکه مسئولان فدراسیون فوتبال اعلام کردند دیدار با کانادا برای تیم ملی درآمدزایی هم خواهد داشت، گفت: این اتفاق در تاریخ فوتبال ایران بی‌سابقه است، در گذشته تیم‌های نه چندان مطرح آفریقایی به ایران می‌آمدند و بدون آنکه آورده‌ فنی خاصی برای ایران داشته باشند، پولی دریافت می‌کردند و می‌رفتند، اما روش بازی تدارکاتی با کانادا نشان می‌دهد فدراسیون فوتبال با استفاده از آدم‌های فوتبالی می‌تواند موفق عمل کند.
مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد:همین که تیم ملی بدون پرداخت پول به دلال‌ها و در سکوت، اردوهای آماده‌سازی را‌‌‌‌‌‌‌‌ پیش می‌برد نشان می‌دهد که میرشاد ماجدی و حمید استیلی ریشه این مسائل را‌‌‌‌‌‌‌‌ قیچی کرده‌اند. درآمدزایی از بازی تدارکاتی هم اتفاق خوبی است و نشان می‌دهد که فدراسیون مسیرش را‌‌‌‌‌‌‌‌ درست می‌رود.
مدیرروستا در خصوص وضعیت مجمع فدراسیون فوتبال عنوان کرد: اگر روند برگزاری انتخابات به گونه‌ای پیش برود که افراد فوتبالی بتوانند در رأس امور قرار بگیرند، می‌توان به آینده امیدوار بود. امیدوارم افرادی که ورزشی نیستند کنار بروند و فوتبالی‌ها زمام کار را‌‌‌‌‌‌‌‌ به دست بگیرند. تجربه شرایط فعلی نشان می‌دهد اگر افراد فوتبالی در مسند قدرت باشند، شرایط خوبی به وجود خواهد آمد. فقط به یک سال اخیر نگاه نکنید، متأسفانه سال‌هاست که در دوره‌های مختلف افراد غیرفوتبالی و شهرت‌طلب وارد فوتبال می‌شوند و تنها برای دیده شدن دست به هر کاری می‌زنند.
وی تصریح کرد:البته منظور من این نیست که مدیران صرفا باید فوتبالی باشند بلکه باید مدیریت هم بلد باشند. اگر اجازه ندهند افرادی که به نهادهای خاص وصل هستند وارد فوتبال شوند، اتفاقات خوبی رخ می‌دهد. تازه اول ماجراست و امیدوارم که در آینده هم مثل الان کار در دست فوتبالی‌ها باقی بماند.
بازیکن اسبق تیم ملی ملی در خصوص اینکه چه خواسته‌ای از رئیس بعدی فدراسیون دارد، گفت: برای مجموعه فوتبال و هر کسی انتخاب شود آرزوی موفقیت می‌کند، اما تنها نکته‌ای که باید آن را‌‌‌‌‌‌‌‌ گوشزد کنم این است که دوستان به تیم‌های پایه در عمل رسیدگی بیشتری کنند. این توجه باید خیلی بیشتر از سالیان قبل و به صورت صد درصدی باشد؛ چراکه این روند سینوسی ظهور استعداد باید به ثبات برسد. تنها راه حل هم توجه کامل به فوتبال در رده‌های سنی مختلف است.

منبع:فارس

منبع: تابناک

کلیدواژه: یارانه ارز 4200 تومانی آیت الله فاطمی نیا سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران مدیرروستا تیم ملی فوتبال بازی تدارکاتی یارانه ارز 4200 تومانی آیت الله فاطمی نیا سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران نشان می دهد تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۲۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد

طرفداری| حمید مطهری مربی تیم ملی فوتبال ایران از جمع کادر فنی جدا شد.

با اعلام محسن معنمدکیا مدیر رسانه ای تیم ملی، حمید مطهری مربی تیم ملی از جمع کادر فنی جدا شد. با موافقت امیرقلعه نویی سرمربی تیم ملی، مطهری پس از مذاکراتی که با مسئولان تراکتور داشت هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

مدیر رسانه ای تیم ملی درباره اینکه جایگزین مطهری در تیم ملی چه کسی خواهد بود، اعلام کرد کادر فنی هنوز در این باره به جمع بندی نرسیده است.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی جدا شد
  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • انتشار گزارش مکتوب از وضعیت حقوق بشر در ایران
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • جباری:شرایط سپاهان کار پرسپولیس را سخت می‌کند/ اصلا انتقادی به اوسمار ندارم
  • عاقبت مهدی نصیری؛ مشاوره به شاهزاده! | شکاف بین شاهزاده و تاجزاده را بردارید...
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان
  • از اینجا رانده و از آنجا مانده