Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@22:14:42 GMT

برگزیدگان دومین جشنواره فلسطین معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۳۱۳۱

برگزیدگان دومین جشنواره فلسطین معرفی شدند

با برگزاری مراسمی در سرای اهل قلم نمایشگاه کتاب، دومین دوره جایزه ادبی فلسطین با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران دومین دوره جایزه ادبی فلسطین با محوریت شعر و داستان، امروز چهارشنبه _ ۲۸ اردیبهشت‌ماه_ با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که در سرای اهل قلم بخش بین‌الملل نمایشگاه کتاب برگزار شد، محسن پرویز، رئیس هیئت مدیره انجمن قلم ایران، راضیه تجار محقق، نویسنده و عضو مؤسسه انجمن قلم ایران و علیرضا سلطان شاهی پژوهشگر حوزه فلسطین و رئیس پیشین مرکز مطالعات فلسطین و رضا اسماعیلی دبیر جایزه جشنواره فلسطین حضور داشتند.

در پایان این مراسم نفرات برگزیده معرفی شدند و هدایا و جوایزی به آنها اهدا شد.

برگزیدگان بخش داستان:

نفر اول: بیژن کیا با اثر قهوه تلخ از شیراز

نفر دوم: حوریه مشهدی ابراهیم با اثر رهایی از تهران

نفر سوم: منصور ایمانی با اثر آتش نسل ظهور

شایسته تقدیر: مهراب اکبری شهپر با اثر خواستگار

بخش شعر:
نفر اول: مصطفی توفیقی

نفر دوم: سید ابراهیم موسوی

نفر سوم: فاطمه ناظری

آئین اختتامیه دومین دوره جایزه ادبی فلسطین با محوریت شعر و داستان، با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد. این مراسم در سرای اهل قلم بخش بین الملل سی‌وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار شد.

به گزارش ایمنا، سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست‌ویکم تا سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir برگزار می‌شود.

کد خبر 576043

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سی وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نمایشگاه کتاب تهران جشنواره فلسطین كتاب و كتاب خوانی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۳۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مهدیه السادات حسینی مطلق، دبیر رویداد استانی جایزه جوانی جمعیت به در پیش بودن هفته جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت: این رویداد در هفت بخش خانواده، رسانه، نخبگان، سازمان‌های مردم نهاد، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، دستگاه‌های اجرایی و مدیران برگزار می‌شود. 
 
وی با بیان اینکه دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت به صورت همزمان، اما مجزا در سطح ملی و استانی برگزار می‌شود، افزود: متقاضیان برای شرکت در سطح ملی این رویداد تا دهم اردیبهشت ماه فرصت دارند به وبگاه jamjeyat.ir مراجعه و ثبت نام کنند. 
 
مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد با بیان اینکه شرکت همزمان در هر دو سطح ملی و استانی امکان پذیر است، ادامه داد: متقاضیان برای شرکت در رویداد استانی جایزه جوانی جمعیت تا ۱۵ اردیبهشت ماه با مراجعه به وبگاه دفتر امور زنان و خانواده به آدرس «http://Banovan.ostanyazd.ir» و کانال حسنه ماندگار در پیام رسان ایتا به آدرس «hasaneh_mandegar» نسبت به دریافت فرم و ارسال مستندات در وبگاه اقدام کنند. 
 
دبیر رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در استان یزد افزود: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این رویداد می‌توانند با شماره تماس ۰۳۵۳۱۱۱۲۲۱۲ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • روایت برگزیدگان جشنواره «قهرمان ایران» از عملکرد رسانه ملی
  • دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت در یزد برگزار می‌شود
  • دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • معرفی برگزیدگان رویداد مدیریت مصرف آب در صنعت نساجی
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر اردبیل با شرکت ۷ کشور خارجی
  • معرفی برگزیدگان جشنواره آب و رسانه در سمنان
  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رادیویی پژواک
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی