Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@07:12:23 GMT

۴۸۰۰ تن قیر رایگان در اختیار شهرداری‌های استان قرار داده شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۳۱۷۰

۴۸۰۰ تن قیر رایگان در اختیار شهرداری‌های استان قرار داده شد

به گزارش خبرنگار مهر، کیامرث حاجی زاده بعدازظهر چهارشنبه در همایش شهرداران استان افزود: شهرداران لکه‌گیری های خیابان‌ها را انجام و برای اعتبارات ارزش افزوده پروژه تعریف کنند.

وی با بیان اینکه همه خدماتی که در این استان انجام شده به برکت انقلاب اسلامی بوده اما عمق محرومیت‌ها زیاد است، گفت: کارهای زیرساختی را در استان شروع کردیم اما همه مشکلات ظرف یکی دو سال حل شدنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی زاده اظهار داشت: پل چهارم بشار ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به گفته شهردار کار در مراحل پایانی است و درست است چنین پروژه‌هایی در استان برای آزادسازی ترافیک و ایجاد اشتغال احداث کردیم اما وقتی شهر پر از چاله چوله باشد، درختان هرس نشده و جداول شکسته باشند، تمام پیگیری‌ها مسئولان ارشد استان برای تزریق بودجه عمرانی در افکار عمومی جلوه نمی‌کند.

وی افزود: تقاطع مهریان با حضور وزیر سابق راه و شهرسازی کلنگ‌زنی شد اما پروژه پس از مدتی تعطیل شد که اعتبار گذاشتیم و در حال حاضر این پروژه مهم فعال است و برای پل بنسنجان نیز ۲۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شد.

حاجی زاده تصریح کرد: ورودی شهرها همواره با معارضاتی همراه بود که رفع شد و در حال حاضر ورودی یاسوج از سمت شیراز تکمیل و فرودگاه یاسوج در حال کار است.

وی افزود: انتظار نداریم شهرداران از محل ارزش افزوده پل و بلوار احداث کنند بلکه از همین محل فضای سبز ایجاد شود و اولویت حوزه عمرانی ساماندهی ورودی و خروجی شهرها است.

کد خبر 5493598

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج بوشهر کرمانشاه آلودگی هوا گرد و غبار احتکار هدفمندی یارانه ها ویروس کرونا تنظیم بازار آمار کرونا کالاهای اساسی خراسان رضوی مشهد ایلام گرد و خاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۳۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد

به گزارش خبرنگار مهر، جمال صالح زاده بعد از ظهر امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در سفر رئیس جمهوری به شادگان ۶۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده که این مبلغ می‌تواند رونق خاصی به حوزه گردشگری شهرستان داشته باشد.

وی به ریل گذاری شهرستان شادگان در سال جدید در اولین جلسه شورای اداری اشاره کرد و ادامه داد: از مجموعه شورای اداری این شهرستان انتظار می‌رود با تعیین اولویت‌های پیگیری ادارات شهرستان به صورت تیمی و در یک راستا باشد که این موضوع با سرعت عمل بیشتری به نتیجه برسد.

صالح زاده بیان کرد: یکی از موضوعات مهم شهرستان ۲۵ درصد معافیت سود بازرگانی برای بندر شادگان در مراحل پایانی قرار گرفته که می‌طلبد این مصوبه در سطح وزارت اقتصاد و امور دارایی پیگیری شود.

فرماندار شادگان با اشاره به اینکه پروژه‌های مختلفی در سال گذشته در حوزه‌های بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، عمران شهری و روستایی و… به بهره برداری رسیده بود،

وی گفت: از مهمترین پروژه‌های به جا مانده در شادگان تصفیه خانه آب دارخوین که سالیان سال راکد بود که با دستور آیت الله رئیسی افتتاح شد.

کد خبر 6089183

دیگر خبرها

  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • پاکسازی ورودی شهر سراب به مناسبت هفته زمین پاک
  • بازدید رایگان از موزه های سنندج در روز سنه
  • الیمالات نور نابود شد؛ با عوامل اصلی برخورد کنید
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه های ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان
  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران
  • توقف قطار تهران گرگان بر اثر سیلاب