Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی احمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در شبانه‌روز گذشته ۴۵ بیمار مشکوک به علائم بالینی کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی استان مراجعه کردند که از این تعداد آزمایش ۱۰ بیمار مثبت اعلام شد.

وی ادامه داد: از بیماران جدید ۲ نفر بستری شدند و هشت بیمار نیز به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری مجموع بستری‌های بخش کرونا در استان را ۱۳ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ابتلای ۱۳ بیمار قطعی شده است و دیگر بیماران در انتظار جواب آزمایش هستند.

احمدی با بیان اینکه کرونا در استان طی ۲۴ ساعت گذشته فوتی نداشته است، خاطرنشان کرد: فوتی‌های این ویروس در استان کماکان یک هزار و ۸۴۹ نفر است.

وی روند شیوع بیماران در استان را همچنان کاهشی اعلام کرد و گفت: تزریق حداکثری واکسیناسیون، همراهی مردم و اجرای طرح بهداشتی شهید سلیمانی نقش موثری در مهار شیوع کرونا داشته است.

به گزارش ایرنا، براساس آحرین رنگبندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستان لردگان در وضعیت آبی و سایر شهرستان‌های استان در وضعیت زرد قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری بهداشت و سلامت ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۳۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز چهارمحال و بختیاری گفت: در آخرین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان، تعهد خیرین ۶۴ میلیارد تومان بود که بالای ۵۰ درصد آن تاکنون محقق شده است.

دیگر خبرها

  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • جایگاه سوم چهارمحال و بختیاری در صدور پرونده‌های الکترونیکی