Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد زیویار عصر چهارشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید لرستان با تاکید بر ضرورت پیگیری و رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در راستای تثبیت و ایجاد اشتغال در استان اظهار داشت: فلسفه تشکیل این جلسه هم کوتاه کردن فرایندهای طولانی بروکراسی اداری، تقسیط بدهی واحدها، همکاری دستگاه‌های مالیاتی، بیمه و … در راستای حل مشکلات واحدهای صنعتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه کارخانه‌ها و واحدهای صنعتی استان مشکلات فراوانی دارند و تنها برگزاری این جلسات چالش‌های آنها را حل نمی‌کند، افزود: برخی واحدها مدت‌ها است که دارای مسئله و مشکل هستند و نیازمند پیگیری و عملیاتی شدن مصوبات مربوط به آنها هستیم.

استاندار لرستان افزود: باید با برنامه ریزی لازم و همچنین پیگیری مصوبات مربوط به واحدها، زمینه برگشت آنها به ریل تولید و صدر ظرفیت خودشان را فراهم آوریم.

زیویار بر ضرورت همکاری بانک‌ها برای حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان تاکید کرد و بیان داشت: بانک‌ها به واحدهای تولیدی و صنعتی مهلت بازپرداخت تسهیلات را بدهند و تنها به فکر تملک واحدها نباشند.

وی با بیان اینکه بانک‌ها در عین رعایت قوانین و مقررات، با سرمایه گذاران و واحدهای صنعتی نیز همکاری لازم را داشته باشند؛ گفت: به طور حتم اگر واحدها دچار رکود شوند و از چرخه تولید خارج شوند، شرایط برای حوزه اشتغال و تولید استان مناسب نخواهد شد.

استاندار لرستان بر ضرورت تعیین تکلیف بدهی‌های معوق واحدهای تولیدی و صنعتی استان تاکید کرد و گفت: در این رابطه مهلت ۴۵ ماهه برای تقسیط در نظر گرفته شود و اگر این امکان وجود دارد، بانک‌ها با این گونه واحدهای دارای مشکل همکاری کرده و مهلت بیشتری در نظر بگیرند.

کد خبر 5493656

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری لرستان فرهاد زیویار خرم آباد واحد های تولیدی کارگروه تسهیل بوشهر کرمانشاه آلودگی هوا گرد و غبار احتکار هدفمندی یارانه ها ویروس کرونا تنظیم بازار آمار کرونا کالاهای اساسی خراسان رضوی مشهد ایلام گرد و خاک واحدهای تولیدی و صنعتی بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۳۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قوچان در حاشیه بازدید از برخی واحد‌های صنعتی و تولیدی این شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگری، گفت: کمیسیون کار و کارگری که با حضور دستگاه‌های مرتبط به‌صورت ماهانه برگزاری جلسات تخصصی دارد به دنبال حل مشکلات کارگران و واحد‌های تولیدی و صنعتی در این شهرستان است.
حسین ولایتی  با اشاره به بررسی‌های انجام‌شده درزمینه مشکلات شرکت‌های تولیدی و خدماتی،افزود: تنها دو شرکت حدود دو ماه معوقه پرداخت حقوق کارگران خود را دارند و مابقی واحد‌های صنعتی و تولیدی در قوچان پرداخت حقوق کارگران و کارکنانشان را به‌روز و ماهیانه انجام می‌دهند و مشکل دیگری در حوزه کار و کارگری در سطح شهرستان وجود ندارد.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قوچان گفت: موضوعات و مباحث دیگری درزمینه درخواست‌ها و مشکلات واحد‌های صنعتی و تولیدی هم موردبررسی قرار می‌گیرد که عمده آن به پرداخت تسهیلات، نبود نقدینگی و بدهی به تأمین اجتماعی، مالیات و دارایی و شرکت گاز مرتبط است و باید با همکاری و هماهنگی بین دستگاهی این مشکلات نیز مرتفع شود.

دیگر خبرها

  • بازگشت ۴۹۷ واحد تولیدی استان مرکزی به چرخه تولید
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • بازگشت واحدهای تعطیل‌شده به چرخه تولید، ادعاست یا واقعیت؟ / باوجود دستور رئیسی، مسئولان از اعلام آمار، فراری هستند
  • بازگشت ۴۴۹ طرح راکد و غیرفعال به چرخه تولید با حمایت بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود