Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@13:42:38 GMT

افزایش ۶۰ درصدی کشف سرقت‌ها در دورود

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۳۸۲۰

افزایش ۶۰ درصدی کشف سرقت‌ها در دورود

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ جمشید سیاه منصور امروز چهارشنبه در سخنانی بیان داشت: مأموران انتظامی دورود در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پیشگیری از وقوع سرقت با افزایش واحدهای گشت محسوس و نامحسوس به منظور تأمین امنیت شهروندان پس از انجام رصد دقیق جرایم و انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات محسوس و نامحسوس و با انجام بیش از ۲۵ عملیات متعدد تعداد ۳۶ سارق را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات و ارائه مستندات لازم از سارقان ۴۲ فقره انواع سرقت را کشف و پس از تکمیل پرونده متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی دورود گفت: به یاری خداوند متعال و با همت کارکنان سخت کوش مجموعه انتظامی این شهرستان توانسته ایم در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۰ درصد افزایش کشف و۷۰ درصد افزایش دستگیری سارق را داشته باشیم.

کد خبر 5493323

منبع: مهر

کلیدواژه: دورود فرماندهی انتظامی لرستان سرقت دستگیری سارق بوشهر کرمانشاه آلودگی هوا گرد و غبار احتکار هدفمندی یارانه ها ویروس کرونا تنظیم بازار آمار کرونا کالاهای اساسی خراسان رضوی مشهد ایلام گرد و خاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۳۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد

سرهنگ حسین بساطی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی شهرستان حین گشت زنی فعال و هدفمند خود درسطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتور سیکلت مشکوک شده و برای بررسی دقیق‌تر وارد عمل شدند.

وی افزود: در اقدام به موقع مأموران پلیس حاضر در صحنه موتور سیکلت توقیف و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی برای بررسی به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه در بررسی‌های انجام شده مشخص شد موتور سیکلت توقیفی قاچاق است تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش این موتورسیکلت را ۴ میلیارد ریال برآورد که در این خصوص فرد متخلف با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6092152

دیگر خبرها

  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت