Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون هماهنگ کننده فراجا با بیان اینکه ۶۰هزار منزل سازمانی در ۵ سال احداث می‌شود گفت: با مجاهدت مرزبانی امنیت مرزها تضمین شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سردارمحمد علی نوری‌نژاد ظهر امروز در آئین فارغ التحصیلی دانش آموختگان مرکز آموزشی علمی- تخصصی مالک اشتر در اراک اظهار داشت: امروز حضور خانواده‌های دانش آموختگان مراکز آموزشی در این مراسم جای خرسندی است و این خانواده‌ها که فرزندانی این گونه متعهد و خداشناس برای دفاع و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی تربیت کرده‌اند جای تقدیر دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به در پیش بودن سوم خردادماه افزود: دفاع مقدس و سوم خرداد سند افتخار ملت ایران اسلامی است و خانواده معظم شاهد الگوهای حسنه و هدایتگر در مجموعه فرماندهی انتظامی کل کشور هستند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی کل انتظامی کشور تصریح کرد: در ایام پیش رو حماسه سوم خرداد را داریم که نماد مقاومت و دلاورمردی ملت ایران است به طوری که مقاومت اسلامی رزمندگان خونین شهر را به خرمشهر تبدیل و از دست غاصبان بعثی نجات داد.

نوری نژاد اضافه کرد: نیروهای نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی با اقتدا به سید و سالار شهیدان حضرت سیدالشهدا(ع) در تمام مراحل خدمتی و عمل از سرور و سالار شهیدان الگو می‌گیرند.

وی بیان کرد: امروز امانتداری از مهمترین ویژگی‌های پلیس در صحنه‌های مختلف ماموریتی است و مامور امانتدار با حفظ اسرار و واقعیات در صحنه‌های ماموریتی امین و خدمت‌گزار مردم است بنابراین بهره گرفتن و به کار بستن آموزه‌هایی که دانش آموختگان در دوره‌های آموزشی فرا گرفته‌اند پس از ورود به عرصه خدمت امری مهم و ضروری است و ضرورت دارد تا در تمام سطح خدمتی انضباط را رعایت کنند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی کل انتظامی کشور بیان کرد:  دانش آموختگان و فراگیران مراکز آموزشی فراجا باید  قدر جوانی خود را دانسته و درهمه زمینه‌ها برای خودسازی و خدمت شایسته به مردم و خانواده هایتان نهایت استفاده را ببرند.

وی اضافه کرد: استفاده و بهره گرفتن از امکانات و تجهیزات روزآمد و فناوری‌های آماده در انجام خدمت امر مهمی است که کارکنان با بهره گرفتن از این فناوری‌ها و تجهیزات خدماتی شایسته و بهتر و دقیق تر به شهروندان ارائه دهند.

نوری‌نژاد با اشاره به اهمیت مرزبانی گفت: مرزبانان چشمان بیدار، در سر حدات کشور به شمار می‌روند که فرماندهی کل انتظامی با تدبیر و برنامه‌ریزی‌های وسیع در تمام ساعات شبانه روزی و در تمام ماموریت‌ها به خصوص تامین امنیت مرزها و محورهای مواصلاتی مراقب جان و مال و ناموس مردم بوده و در این راه از جان مایه گذاشته است.

رئیس پلیس آگاهی فراجا: ایران در کشف جرائم جنایی رکورددار شد‌/ 90 درصد جرائم را کشف کرده‌ایمنام "ناجا" به "فراجا" تغییر پیدا کرد

وی افزود: در کنار این اقدامات، پلیس راه و راهور در محورهای مواصلاتی تلاش و مجاهدت بسیاری دارند به گونه‌ای که تلاش آنها تامین امنیت ترافیکی آرامش خاطر شهروندان را در سفر به همراه دارد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی کل انتظامی کشور ادامه داد: در عین حال، تلاش مسئولان انتظامی کشور در خصوص معیشت کارکنان جدی است که ساخت 60 هزار واحد منزل سازمانی طی دو دوره پنج ساله از جمله این اقدامات است.

انتهای پیام/711/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرماندهی کل انتظامی معاون هماهنگ کننده دانش آموختگان انتظامی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۳۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 

به گزارش جام جم آنلاین تهران،توحید مظفری دادستان شهرستان فیروزکوه با اعلام این خبر گفت:
اقدام ضربتی و غافلگیرانه دایره مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان فیروزکوه در کشف مقادیر قابل توجه ای مواد مخدر و دستگیری عاملین توزیع آن در شهرستان فیروزکوه با دستور ویژه از سوی دادستانی انجام شد.
وی خاطر نشان کرد:این عملیات ویژه روزگذشته ۱۰ اردیبهشت ماه به صورت ضربتی و غافلگیرانه توسط فرماندهی انتظامی شهرستان انجام که طی آن مقداری مواد مخدر از نوع تریاک و هروئین از منازل سوداگران کشف و ۲ نفر نیز در این خصوص دستگیر شدند.
مظفری یادآور شد:دادستانی در راستای تامین حقوق روانی و اجتماعی شهروندان با هیچ کسی مصالحه و متعارفی ندارد، با خاطیان و کسانی که سبب ناهنجاری اجتماعی در شهرستان می شوند به شدت برخورد خواهیم نمود.

دیگر خبرها

  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • تاکید جانشین فراجا بر بازرسی همیشگی از ۷ شاخص در انتظامی کشور
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • پرورش پلیس تخصصی برای بخش‌های گوناگون امنیت
  • با قرارگاه نور جواب دشمن را می‌دهیم / ادعای حقوق بشر غربی‌ها دیدنی است
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی / تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان
  • تربیت نیروهای متخصص برای کشور بزرگترین خدمت محسوب می‌شود
  • تربیت نیرو‌های متخصص برای کشور بزرگترین خدمت محسوب می‌شود
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی/ تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان
  • پلیس برای روز جهانی کارگر پیام داد