Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@09:04:04 GMT

سیلاب به شهر دیزج خوی خسارت زد/۲۰۰منزل خسارت دیدند

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۴۰۰۸

سیلاب به شهر دیزج خوی خسارت زد/۲۰۰منزل خسارت دیدند

به گزارش خبرنگار مهر، ذبیح الله کاظمی عصر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بعد از ظهر امروزچهارشنبه بارش شدید تگرگ و باران و جریان سیل در شهر دیزج دیز خوی خسارت زیادی به واحدهای مسکونی، کارگاه‌های قالی بافی، دامداری‌های و مزارع و باغات کشاورزی این شهر وارد کرد.

وی ادامه داد: در جریان این سیل در این شهر بیش ۴۰ واحد واحد مسکونی و کارگاه‌های قالیبافی و واحدهای دامداری بیش از از ۱۰۰ در صد و بیش ۲۰۰و احد مسکونی نیز به علت آب گرفتگی بین ۳۰ تا ۶۰ درصد خسارت دیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاظمی اضافه کرد: جریان سیل همچنین به معابر، زیر ساخت‌ها و تأسیسات آب و برق و مخابرات این شهر خسارت وارد شده است.

فرماندار خوی عنوان کرد: بلافاصله بعد از جریان سیل فرماندار و اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان خوی و گروههای امدادی در این شهر حضور یافتند و با تشکیل جلسه مدیریت بحران در حال بررسی آخرین وضعیت این شهر هستند.

کارشناسان هم اکنون در حال بررسی میزان خسارت ناشی از تگرگ و سیل در این شهر هستند.

شهر دیزج دیز به شهر قالیبافی و دامداری در شمال استان مشهور است بارش تگرگ و جریان سیل همچنین امروز به مزارع و باغات کشاورزی شهر گردشگری فیرورق و قطب باغات استان خسارت وارد کرد.

همچنین گزارش‌هایی از بارش شدید باران و تگرگ در جاده ارومیه -سلماس روستای کهریز بخش انزل شهرستان ارومیه دریافت شده است.

کد خبر 5493695

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری خوی سیلاب بارش باران بوشهر کرمانشاه گرد و غبار آلودگی هوا احتکار هدفمندی یارانه ها ویروس کرونا تنظیم بازار کالاهای اساسی آمار کرونا خراسان رضوی مشهد ایلام گرد و خاک جریان سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۴۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تصاویری باورنکردنی از خسارت تگرگ در یک شهر

بارش باران در درح سربیشه از دیروز آغاز شده که تا صبح امروز ۲۰ میلمتر در این منطقه باران بارید و ساعتی پیش نیز این منطقه شاهد بارش دانه‌های درشت تگرگ بود که به خودرو‌ها و مزارع کشاورزی آسیب وارد کرد.

منبع: خبر آنلاین

tags # اخبار هواشناسی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ۶۴۰ هکتار از باغات چهارمحال‌ و بختیاری دچار سرمازدگی شدند
  • بارش تگرگ به باغات و مزارع شهرستان پاوه خسارت وارد کرد
  • خسارت ۳۹۰ میلیاردی سیل به باغات خراسان شمالی
  • بررسی علل سیاه شدگی میوه پسته باغات مزرعه کلانتر
  • علل سیاه شدگی میوه پسته باغات مزرعه کلانتر
  • (عکس) تصاویری باورنکردنی از خسارت تگرگ در یک شهر
  • (تصاویر) خسارت تگرگ به منازل و خودرو‌ها در شهر مرزی درح _سربیشه خراسان جنوبی
  • بیشترین خسارت سیل بهاری به راه‌های شهرستان خوسف
  • بارش تگرگ و جاری شدن سیلاب در سبزوار