Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی صفدری عصر چهارشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی استان کرمانشاه با موضوع تشریح و تبیین طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه و هدفمند یارانه‌ها با اصحاب رسانه که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه و جمعی از مدیران در تالار وحدت برگزار شد، اظهار کرد: موضوع مهمی که این روزها اذهان عمومی درگیر خود ساخته موضوع عادلانه سازی یارانه‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اقناع سازی مردم توسط مسئولان مربوطه و خصوصاً رسانه‌ها، افزود: هدفمندی یارانه‌ها و توزیع عادلانه آن نیازمند تبیین درست، شفاف و واضح برای مردم است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: اجرای این طرح تصمیم مهم و بزرگی بود که دولت سیزدهم گرفت و به تبع دشمنان و معاندین نظام با دسیسه‌چینی و نقشه با راه‌های مختلف سعی کردند که فضای اقتصادی و ذهنی جامعه را به سمت تلاطم، شکاف و استرس سوق دهند.

صفدری با تاکید بر ضرورت تشکیل جلسه شورای اطلاع رسانی در استان کرمانشاه، خاطر نشان کرد: این شورا با موضوع طرح هدفمندی یارانه‌ها و توزیع عادلانه آن سریعاً در کرمانشاه تشکیل شد و تصمیماتی در خصوص موضوعات مرتبط برای سیاست گذاری و شیوه‌های اطلاع رسانی نیز مصوب شد.

وی بیان کرد: یکی از این مصوبات این بود که مدیران استانی مرتبط با اجرای این طرح از جمله معاونت اقتصادی استانداری، جهاد کشاورزی، سازمان صمت و… برای پاسخگویی به سوالات و ابهامات و نیز بیان موضوعات و مباحث اصلی در جمع رسانه‌های کرمانشاه به عنوان نمایندگان مردم و پل ارتباطی بین مسئولان و مردم حضور یابند.

صفدری بر رسالت رسانه‌ها در اقناع سازی جامعه تاکید کرد و گفت: رسانه‌ها می‌توانند با ارائه راهکار و تبیین ضرورت اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها و توزیع عادلانه آن نقش مهم و کلیدی در به ثمر نشستن این طرح ایفا کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به شورای اطلاع رسانی استان اشاره کرد و افزود: سیاستگذاری و شیوه اطلاع رسانی در مجموعه دولت در این شورا تصمیم گیری می‌شود که در استان‌ها معاون سیاسی و امنیتی استانداری به عنوان رئیس و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه به عنوان دبیر شورای اطلاع رسانی هستند.

کد خبر 5493701

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه شورای اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه هدفمندی یارانه ها حذف ارز ترجیحی بوشهر کرمانشاه گرد و غبار آلودگی هوا احتکار هدفمندی یارانه ها ویروس کرونا تنظیم بازار کالاهای اساسی آمار کرونا خراسان رضوی مشهد ایلام گرد و خاک شورای اطلاع رسانی هدفمندی یارانه ها توزیع عادلانه استان کرمانشاه رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۴۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب پلمب یک بیمارستان به دلیل کشف حجاب در شمال تهران

به‌دنبال انتشار خبری در خصوص پلمب یک بیمارستان در شمال تهران به دلیل کشف حجاب، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس این خبر را تکذیب کرد و توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، ساعاتی پیش تصاویری در فضای مجازی منتشر و در توضیح آن ادعا شده بود که بیمارستان محب مهر در شمال تهران به دلیل کشف حجاب پلمب شده است. در پی این ادعا اما مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت موصوع را تکذیب و اعلام کرد:‌ «درپی انتشار فیلم  پلمپ بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی می‌رساند که این موضوع کذب است. اصل ماجرا این است که پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰  و حضور مامور پلیس در بیمارستان، مشخص شد که دو بیمارستان محب مهر و هاشمی‌نژاد دارای یک در مشترک هستند و همین موضوع سبب اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور، نرده‌گذاری و پلمب این در شده است.»

در ادامه این اطلاعیه با تاکید بر اینکه «فعالیت هر دو بیمارستان در حال انجام است»، آمده است:‌ «هر بیمارستان در ورودی مجزایی هم دارد که برای تردد مراجعین است.»

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس همچنین در پایان تاکید کرده که «پلیس هر گونه خبری  مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح ندانسته و آن تکذیب می‌کند. از مردم نیز درخواست می‌شود تا اخبار را از  رسانه‌های رسمی کشور پیگیری کنند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • ۳۱ درصد منابع پیش‌بینی‌شده هدفمندی یارانه‌ها محقق نشده است
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • پرداخت یارانه دارو ربطی به بیمه سلامت ندارد
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • بیمارستان محب مهر پلمب نشده است
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل حجاب یا اختلاف ملکی؟
  • تکذیب پلمب یک بیمارستان به دلیل کشف حجاب در شمال تهران
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود