Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@22:38:30 GMT

یک کارگر در فاز ۲ پالایشگاه آبادان جان باخت

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۴۲۵۲

یک کارگر در فاز ۲ پالایشگاه آبادان جان باخت

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا، شاهدان عینی در خصوص این حادثه گفتند: یکی از کارگران بومی شاغل در فاز ۲ پالایشگاه آبادان در حین حفر کانال دچار حادثه شد و ساعتی پیش جان خود را از دست داد.

تلاش‌ها برای روشن علت این حادثه تا کنون بی نتیجه مانده است.

در همین رابطه، قربان درویشی دبیر اجرایی خانه کارگر خوزستان گفت: در حال بررسی موضوع هستیم و پس از کسب اطلاعات لازم، جزئیات حادثه را توضیح خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: یارانه ارز 4200 تومانی آیت الله فاطمی نیا سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران آبادان پالایشگاه نفت کارگر یارانه ارز 4200 تومانی آیت الله فاطمی نیا سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۴۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه سقوط در جنگل ابر شاهرود/ مرد ۴۰ ساله جان باخت

حسین درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه غروب جمعه در پی تماس یا سامانه امداد و نجات هلال احمر مبنی بر سقوط فردی از ارتفاعات جنگل ابر شاهرود بلافاصله تیمی از امدادگران به محل حادثه اعزام شدند، ابراز داشت: نیروهای امداد و نجات با همکاری اداره محیط زیست پس از سه ساعت تلاش موفق به یافتن این طبیعت گرد شدند.

وی ضمن بیان اینکه امدادگران به محض رسیدن با پیکر بی جان او روبرو شدند، افزود: مرد ۴۰ ساله با سقوط از ارتفاع جان خود را از دست داده بود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه پیکر این فرد به شاهرود انتقال یافت، ابراز داشت: عدم توجه به هشدارهای هواشناسی و نداشتن رعایت نکات ایمنی متأسفانه این حادثه تلخ را برای این هموطن رقم زد.

کد خبر 6096112

دیگر خبرها

  • پالایشگاه آبادان به سوددهی ۱۲هزار میلیارد تومانی رسید
  • راه‌اندازی واحد جدید پالایشگاه آبادان تا دو ماه آینده
  • پالایشگاهی که قرار بود در دولت قبل به‌دلیل زیان‌ده‌بودن، رایگان واگذار شود، سال پیش به سوددهی ۱۲ هزار میلیارد تومانی رسید
  • پالایشگاه آبادان که در دولت گذشته قرار بود رایگان واگذار شود، به سوددهی رسید
  • گزارش اوجی از سوددهی خیره‌کننده پالایشگاه آبادان و افزایش تولید مجتمع‌های پتروشیمی
  • جوان گیلانی بر اثر برق گرفتگی جان باخت
  • وقوع ۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت
  • خبرنگار پیشکسوت محلات در حادثه رانندگی جان باخت
  • خبرنگار پیشکسوت محلات در سانحه رانندگی جان باخت
  • حادثه سقوط در جنگل ابر شاهرود/ مرد ۴۰ ساله جان باخت