Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-05@21:31:33 GMT

واکنش مربی استقلالی به شایعه کم‌کاری مقابل تیم سابق!

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۴۳۳۲

واکنش مربی استقلالی به شایعه کم‌کاری مقابل تیم سابق!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم آلومینیوم اراک فردا در ورزشگاه آزادی میهمان استقلالی است که هفته گذشته قهرمانی خود در لیگ برتر را قطعی کرد. محمد نوازی، صحبت‌های خود در مورد این بازی را با تبریک قهرمانی استقلال شروع کرد و گفت: اولین جمله ام، تبریک به تیم استقلال است که در فاصله سه هفته تا پایان مسابقات به مقام قهرمانی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هواداران این تیم هر جای ایران هستند و کادرفنی، بازیکنان و مدیریت استقلال تبریک می‌گویم.

او در مورد شرایط تیم آلومینیوم برای بازی فردا گفت: شرایط خدا را شکر خوب است. فشردگی مسابقات روی تیم ما خیلی بیشتر از تیم‌های دیگر اثر گذاشت. چون ما تا فینال جام حذفی پیش رفتیم؛ یک مقدار شرایط از لحاظ تمرینی و بازی سخت بود. مسئولین برگزار کننده می‌توانستند یک استراحت کوچک به ما بدهند. متاسفانه این اتفاق نیفتاد و در چند بازی مشکل بازیکن داشتیم و کارمان سخت شد. با این وجود با همه قوا آمدیم و بازیکنان هم در همه بازی‌ها حتی بازی فینال که باختیم به‌نحو احسن بازی کردند. شانس بد فوتبالی بود که توپ‌های ما گل نشد.

مربی آلومینیوم با اشاره به اینکه بازی با استقلال یک بازی سخت خواهد بود افزود: بازی سختی با تیم استقلال داریم. این تیم قهرمان شده، بازی در ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگر خیلی سخت است. تمام تلاش ما این است که یک بازی خوب انجام دهیم و سه امتیاز را کسب کنیم. فکر می‌کنم شرایط جدول طوری رقم خورده که شاید نگاه همه تیم‌ها به ما باشد.

نوازی در پاسخ به این سوال که آیا آلومینیوم می‌تواند رکورد شکست ناپذیری استقلال را به پایان برساند تاکید کرد: ما تلاش خودمان را می‌کنیم. اگر شانس فوتبالی یارمان باشد می‌توانیم برنده باشیم. اگر هم نه که مثل فینال جام حذفی می‌توانیم بدشانس باشیم. اول آرزوی سلامتی برای همه بازیکنان دارم و بعدا امیدوارم که هر تیمی شایسته پیروزی باشد به آن برسد.

او با رد شایعات مربوط به کم کاری بازیکنان سابق استقلال و پرسپولیس مقابل این تیم‌ها گفت: اگر کسی اعتقاد نداشته باشد این حرف‌ها را می‌زند. به نظر من آن‌قدر تماشاگران باهوش هستند که بدانند فوتبال حرفه‌ای است. نباید به این داستان‌ها دامن زد. این‌ها همه در دنیای مجازی است. متاسفانه بعضی از افراد زیاد دنبال اتفاقات مجازی هستند. هیچ کدام از بازیکنان و مربیان چنین هدف‌هایی ندارند. ممکن است بعضی وقت‌ها یک اتفاقاتی بیافتد که به شخصیت آدم‌ها مربوط است.

سوال پایانی از نوازی این بود که آیا کدورتی از ساکت الهامی دارید که پاسخ کوتاه او همراه با ترک محل بود: مرسی خسته نباشید...

بیشتر بخوانید: غیرمنتظره؛ تیم ملی ایتالیا در جام جهانی بازی می‌کند؟ رونمایی از استوک ویژه آدیداس برای مهدی طارمی با پرچم ایران/عکس ببینید | شکستن شیشه اتوبوس میلان توسط زلاتان!

۲۵۷ ۲۵۱

کد خبر 1632501

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر بیست و یکم باشگاه استقلال آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۴۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجوم سلفی‌بگیران و مصدومیت یک استقلالی

هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی، سوژه اولین روز رسمی سرپرستی آتیلا حجازی در تیم استقلال بود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تمرین روز جمعه تیم استقلال از ساعت ۱۲:۳۰ در کمپ زنده یاد حجازی در شرایطی برگزار شد که هواداران این تیم از ساعاتی قبل از آغاز تمرین درکمپ حضور پیدا کردند. بیش از ۷۰۰ نفر زن و مرد و بچه از طرفداران استقلال در تمرین امروز این تیم حضور داشتند.

پیش از شروع تمرین نکونام توسط هواداران استقلال مورد تشویق قرار گرفت. 

علیرضا نیکبخت، شاهرخ بیانی، بهتاش فریبا، رضا رجبی و حمید بابازاده در تمرین امروز استقلال حضور پیدا کردند تا به بازیکنان و کادرفنی تیم روحیه بدهند و مورد تشویق قرار گرفتند. 

در ابتدای تمرین امروز صادقی مدافع جنجالی سابق استقلال و داوود حقدوست بازیکن دهه ۸۰ استقلال نیز حضور داشتند. حین برگزاری تمرین بی نظمی هایی ایجاد شد و تعدادی از نوجوانان برای گرفتن عکس یادگاری با بازیکنان به کنار خط طولی زمین آمدند.

 در اواخر تمرین امروز هواداران استقلال به شکلی عجیب برای گرفتن عکس سلفی با بازیکنان به داخل زمین هجوم بردند که صحنه های بدی را رقم زد. مهدی هاشمی نسب مربی استقلال در تمرین امروز غایب بود.

دیگر خبرها

  • از وقتی نکونام رسما اعلام کرد که استقلالی است از او خوشم آمد!
  • شایعه عجیب در فضای مجازی پیرامون استقلال
  • صمد مرفاوی: به یک دلیل از جواد نکونام خیلی خوشم آمد / برکناری علی خطیر را به فال نیک می‌گیرم
  • حواشی جذاب از روز خاص کمپ ناصر حجازی؛‌ استقلال آماده قهرمانی است
  • استقلال آماده بالا بردن جام قهرمانی شد
  • پیشکسوت عزادار استقلالی هم برای حمایت آمد
  • کاپیتان سابق، بمب روحیه استقلالی‌ها(عکس)
  • نکونام بازار کری استقلالی‌ها را داغ‌تر کرد (عکس)
  • هجوم سلفی‌بگیران و مصدومیت یک استقلالی
  • مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!