Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۲ امروز عصر چهارشنبه با چهار دیدار در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران پیگیری ‌شد که شهداب یزد مقابل گاز جنوبی عراق به پیروزی رسید.

به گزارش ایران اکونومیست، در چهارمین و آخرین مسابقه این مرحلهه که از ساعت ۱۹ آغاز شد، تیم‌های مقاومت شهداب یزد و گاز جنوب عراق به مصاف یکدیگر رفتند و یزدی‌ها سه بر صفر فاتح این میدان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا طلوع کیان سرمربی شهداب در ابتدای این مسابقه از شهروز همایونفرمنش، رضا عابدینی، امین اسماعیل‌نژاد، جان گردون پرین، سیمون روبرتلندی و مهدی مهدوی شروع کرد. بدین ترتیب شهدابی‌ها از بازیکن کوبایی خود (روبرتلندی) در این مسابقه استفاده کردند.

تیم گاز جنوب به رغم نمایش خوبی مقابل شهداب به‌ویژه در ست نخست، با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۸ نتیجه این مسابقه را وگذار کرد تا از راه‌یابی به جمع چهار تیم برتر این مسابقات بازبماند.

فهد اسماعیل از قطر و تانپتپول سوکسود از تایلند به ترتیب به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

تیم شهداب یزد فردا (پنج‌شنبه) و در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف سانتوری ژاپن می‌رود تا برنده این مسابقه یکی از فینالیست‌ها باشد. گاز جنوب نیز با الریان قطر برای عنوان پنجم تا هشتم رقابت‌ می‌کند.

بدین ترتیب مرحله یک چهارم نهایی جام بیست‌ودوم باشگاه‌های آسیا با پیروزی تیم‌های تاراز قزاقستان، سانتوری ژاپن، پیکان تهران و مقاومت شهداب یزد مقابل حریفان به پایان رسید.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: والیبال ، علیرضا طلوع کیان ، والیبال شهداب یزد

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: والیبال علیرضا طلوع کیان والیبال شهداب یزد شهداب یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۴۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم میکس ریکرو کشورمان در دور نخست مسابقات حذفی کاپ جهانی شانگهای با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل تیم هلند به پیروزی رسید.

تیم ایران در یک هشتم نهایی با نتیجه ۵ بر یک از سد تیم فرانسه تیم دوم مسابقات گذشت.

تیم ایران در یک چهارم نهایی و در تیر طلایی ‌ با نتیجه ۵ بر ۴ مقابل مکزیک شکست خورد و از صعود به جمع ۴ تیم برتر مسابقات بازماند.

کد خبر 6088874

دیگر خبرها

  • شاگردان شمسایی در جلسه فنی مسابقه نیمه‌نهایی
  • تیم میکس ریکرو از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • امید افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال
  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • صعود تیم ملی فوتسال ایران به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
  • صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال با بردی نفس‌گیر
  • شانزدهمین صعود فوتسال ایران به نیمه‌نهایی آسیا؛ قرقیز شکار یوز شد
  • صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی
  • صعود ایران به جام‌جهانی فوتسال و نیمه‌نهایی جام‌ملت‌ها