Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراکسیون وفاداری به مقاومت در مجلس لبنان اتخاذ رویکرد آرام و محوری برای توسعه قانون و انجام وظایف انتخاباتی را ضروری دانست و از همه نیروها و جریان‌های سیاسی خواست تا برای پیشرفت کشور همه بحث‌های انتخاباتی را متوقف کنند.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از شبکه المنار لبنان، این فراکسیون امروز (چهارشنبه) پس از پایان جلسه‌ای که پس از اعلام رسمی نتایج نهایی انتخابات مجلس لبنان برگزار کرد با صدور بیانیه‌ای از تمامی نیروها، جریان‌ها و احزاب سیاسی رقیب خواست تا مناظره‌های انتخاباتی را متوقف کنند و فوراً به سمت سوق دادن تلاش عملی برای بهبود وضعیت اسفبار شهروندان، حرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فراکسیون وفاداری به مقاومت در مجلس لبنان با اشاره به اینکه در جلسه اول، فصل‌ها و ایستگاه‌های روند انتخابات مرور شد و نکات مثبت و منفی آن‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت بر لزوم اتخاذ رویکرد آرام و محوری برای توسعه قانون و انجام وظایف انتخاباتی به منظور تحقق بیان واقعی اراده هموطنان با آنچه برای آن نیاز است از [ جمله ] تلاش‌های قانونی، لجستیکی، اداری و رسانه‌ای تاکید کرد. 

فراکسیون وفاداری به مقاومت در مجلس لبنان همچنین از اعتماد گرانبهای لبنانی‌های وفادار به اعضای خود که موجب شد در این دوره بار دیگر برگزیده شوند و منتخبان جدیدی که برای مشارکت در وظایف و فعالیت‌ها به این فراکسیون پیوستند، تشکر و ابراز خرسندی و افتخار کرد.  

این فراکسیون همچنین از مردم شریف و وفادار لبنان، از خانواده شهدا و اسرای آزاده و مجروح و از آرای صادقانه‌ای که به نامزدها و متحدان مقاومت در تمام مناطق و حوزه‌های انتخاباتی لبنان چه در بیروت پایتخت و در بعبدا، الجبل، الجنوب یا البقاع و شمال دادند، تشکر کرد.  

فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان جدید لبنان از ۱۵ نماینده از جمله چهار نماینده جدید تشکیل شده است. 

این فراکسیون ضمن تبریک به همه نمایندگانی که اعتماد مردم را برای حضور در مجلس جلب کرده‌اند اعلام کرد که دست خود را برای همکاری مثبت در چارچوب یک چشم‌انداز و قوانین مشترک که با خطرپذیری و یا دستیابی به تعدادی دستاوردها، منافع بالاتری را برای کشور به ارمغان می‌آورد، دراز می‌کند.  

فراکسیون وفاداری به مقاومت در مجلس لبنان در پایان بار دیگر پایبندی و تعهد خود به کار برای منافع لبنان، و حفظ کرامت لبنانی‌ها و بازسازی کشورشان و وظایف خود در قبال مردم لبنان در زمینه تامین امنیت، غذا، بهداشت، آموزش، کار و  توسعه را اعلام کرد و متعهد شد که از سیاست حزب الله و رهنمودهای «سید حسن نصرالله» دبیر کل آن تبعیت کند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: لبنان ، آسیای غربی ، انتخابات پارلمانی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: لبنان آسیای غربی انتخابات پارلمانی فراکسیون وفاداری به مقاومت در مجلس لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۴۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله لبنان نظامیان صهیونیست و یک تانک مرکاوا را هدف قرار داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان طی بیانیه‌هایی اعلام کرد که حمله‌های جدیدی را علیه نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی به انجام رسانده است.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۲:۱۰ عصر امروز سه‌شنبه سی‌ام آوریل ۲۰۲۴ پس از رصد یک تانک مرکاوا اسراییلی که در حال تعرض به هموطنان و روستاهای ما بود و در داخل موضع المطله سنگر گرفته بود، این تانک را هدف حمله‌ای غافلگیرانه قرار دادند.

در ادامه بیانیه حزب‌الله لبنان آمده است: رزمندگان مقاومت اسلامی این تانک را با موشک‌های هدایت‌شونده هدف گرفته و مورد اصابت قرار دادند که در نتیجه آن این تانک منهدم شد و شماری از نظامیان سوار بر آن به هلاکت رسیده و شمار دیگری نیز زخمی شدند.

علاوه بر این حزب‌الله لبنان در بیانیه دیگری اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی عصر امروز موضع‌گیری نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در پست سایه‌بانی نظامی در داخل موضع نظامی صهیونیستی «المطله» را با تسلیحات مناسب هدف قرار داده و این نظامیان را به هلاکت رسانده یا زخمی کرده‌اند.

از سوی دیگر حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان نیز همچنان ادامه دارد؛ خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گزارش داد که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی شهرک‌های «العدیسه»، «یارون» و «عیتا الشعب» در جنوب لبنان را هدف قرار داده‌اند.

علاوه بر این منابع خبری از حمله توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های پیرامونی شهرک «طیرحرفا» در جنوب لبنان خبر دادند.

کد خبر 6093395

دیگر خبرها

  • حزب الله لبنان پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • خود را به رویکرد امنا برای تغییر مدیریت مجلس آینده پایبند می‌دانم
  • اعلام لیست انتخاباتی دور دوم شورای ائتلاف و جبهه پایداری
  • اولویت مجلس آینده باید معیشت مردم و بهبود وضعیت اشتغال باشد
  • اولویت اصلی مجلس دوازدهم مدیریت بحران گرانی باشد
  • باتلاق شمال در انتظار صهیونیست‌ها
  • پاشنه و یک تمرین ساده برای داشتن پاهایی قوی و سالم/ روش انجام حرکت، فواید و تغییرات مورد انتظار (+فیلم)
  • شهادت رزمنده حزب الله در راه قدس
  • حزب‌الله لبنان نظامیان صهیونیست و یک تانک مرکاوا را هدف قرار داد
  • خرمشاد: مقاومت مردم غزه نخبگان آمریکا و غرب را بیدار کرد