Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-03@12:02:10 GMT

قوانین عجیب بارسایی سابق برای شاگردانش!

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۴۶۳۰

قوانین عجیب بارسایی سابق برای شاگردانش!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ خاویر ماسکرانو در دوران فوتبال خود روزهای فوق العاده‌ای را در باشگاه‌های لیورپول و بارسلونا سپری کرده و حالا به مربیگری روی آورده است.‌ ماسکرانو در ژانویه به‌عنوان سرمربی تیم زیر ۲۰ سال آرژانتین انتخاب شد. مرد آرژانتینی از انگیزه‌های بسیار بالایی برای موفقیت در عرصه مربیگری برخوردار است و به نظر می‌رسد که رویاهای بزرگی را در این زمینه در سر می‌پروراند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق ادعای Futbolistas AXEM خاویر ماسکرانو قوانین جالب توجهی را برای تیمش در نظر گرفته که به شرح زیر است:
- بازیکنان باید تکالیف درسی خود را به موقع و درست انجام دهند.
-بازیکنان باید زبان انگلیسی را یاد بگیرند.
-بازیکنان در زمان استراحت در فرودگاه باید کتاب بخوانند.
-بازیکنان باید خودشان کفش‌های خود را تمیز کنند -هیچ کس به بازیکنان غذا نمی‌دهد، آنها باید خودشان غذایشان را درست کنند.
-بازیکنان باید بشقاب‌ها را پس از صرف غذا بشورند -بازیکنان باید اتاق‌های خود را تمیز کنند
-بازیکنان باید در کارگاه‌های ارتباطی شرکت کنند

ماسکرانو ۳۷ ساله که دو سال پیش دوران بازی‌اش در استودیانتس در کشورش به پایان رسید، می‌خواهد بازیکنان زیر ۲۰ سال او در انجام وظایف ملی بالغ باشند. او از ابتدای سال تاکنون نتایج دلگرم کننده‌ای را به ثبت رسانده است. پس از تساوی ۲-۲ مقابل ایالات متحده در ماه مارس، آنها در بازی‌های دوستانه ماه می ۳-۱ و ۲-۱ مقابل پرو پیروز شدند.

گفتنی است؛ ماسکرانو ۱۴۷ بار برای تیم ملی آرژانتین بازی کرد، از جمله در چهار جام جهانی و پنج تورنمنت کوپا آمه‌ریکا. او بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۱ کاپیتان تیم ملی بود و تنها لیونل مسی بازی‌های بیشتری برای تیم ملی نسبت به او انجام داده است.

بیشتر بخوانید: خانمی که همراه یکتا جمالی در یونان بود چه کار کرد؟ دیدار فردوسی‌پور و دایی؛ درخواست جالب عادل از شهریار/عکس مقصد جدید طارمی مشخص شد؟

۲۵۷ ۲۵۱

کد خبر 1632513

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۴۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست

پدر کیلیان ام باپه دلیلی نمی بیند که پسرش به هر قیمتی که شده در المپیک بازی کند. 

طرفداری | هنوز مشخص نیست که آیا کیلیان ام باپه، تیم ملی فرانسه را در المپیک 2024 پاریس همراهی می کند یا خیر. پدر این ستاره، ویلفرد ام باپه، در برنامه‌ای حاضر شد و در مورد وضعیت پسرش در این تابستان صحبت کرد. به گزارش لو پاریزین، ویلفرد ام باپه گفت:

این که کیلیان در المپیک حضور خواهد داشت یا نه مسئله اصلی نیست. مهم، برگزاری بازی‌های المپیک در فرانسه است، نه اینکه ام باپه یا ومبانیاما (ستاره جوان تیم ملی بسکتبال فرانسه و سن آنتونیو اسپرز) در آن حضور دارند یا خیر. کل دنیا ما را تماشا خواهند کرد. مهم ترین چیز این است که المپیک به خوبی برگزار شود و مانند یک جشن باشد. نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد، زیرا ما تنها تصمیم‌گیرنده نیستیم. 

ام باپه بارها علاقه خود را برای بازی در المپیک اعلام کرده است، اما در این مورد اختیاری ندارد. از آنجایی که این مسابقات در تقویم فیفا قرار نگرفته است، باشگاه‌ها الزاما ملزم به آزاد کردن بازیکنان خود نیستند. مهاجم فرانسوی در آستانه جدایی از پاری سن ژرمن به عنوان بازیکن آزاد است و به احتمال زیاد پس از سی‌ ژوئن جدا خواهد شد و در آن زمان قطعا با باشگاه آینده‌اش، که به نظر می‌رسد رئال مادرید باشد، قرارداد خواهد داشت. باید دید که آیا آن‌ها به او اجازه شرکت در بازی‌ها را می‌دهند؟

رئال مادرید در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال فرانسه در ماه مارس اعلام کرد که قصد ندارد بازیکنان خود را برای المپیک آزاد کند. این شامل اورلین شوامنی و ادواردو کاماوینگا می‌شود. این موضوع بُعد سیاسی پیدا کرده است و امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه، قول داده است که «همه کارها را انجام دهد تا اطمینان حاصل کند» که باشگاه‌های بزرگ بازیکنان خود را برای مسابقات المپیک آزاد کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • ببینید | اتفاق عجیب در تمرین استقلال؛ هجوم هواداران به سمت بازیکنان!
  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!
  • اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند
  • پرسپولیسی‌های سابق دیگر در آزادی تشویق نمی‌شوند!
  • پوستر پرسپولیس با حضور ۳ سپاهانی سابق
  • نام گودرزی‌ در کنار یاسین سلمانی قرار گرفت
  • بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ بیشترین بازی اما بدون قهرمانی!
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • ببینید | عجیب‌ترین طراحی تاریخ فوتبال؛ عبور بازیکنان از خیابان برای رسیدن از رختکن به ورزشگاه!