Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@12:15:47 GMT

کشف ۶۲۹ کیلو تریاک در کرمان

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۴۷۹۰

فرمانده انتظامی استان کرمان از توقیف یک دستگاه کامیونت و کشف ۶۲۹ کیلو تریاک در عملیات شبانه پلیس شهرستان جیرفت خبر داد.   به گزارش ایرنا به نقل از فرماندهی انتظامی کرمان، سردار عبدالرضا ناظری اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی دلفارد شهرستان جیرفت هنگام کنترل شبانه محور"دلفارد-ساردوئیه" خبری موثق مبنی بر عبور یک دستگاه کامیونت حامل یک محموله سنگین موادمخدر دریافت و بلافاصله موضوع را به فرمانده انتظامی این شهرستان گزارش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: در ادامه با حضور میدانی فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت و استقرار دو تیم از ماموران در این محور، کامیونت مورد نظر مشاهده و متوقف شد که ماموران در بازرسی از این کامیونت ۶۲۹ کیلو تریاک کشف و در این زمینه یک متهم را دستگیر کردند.   فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: این متهم که به خیال خام خود قصد داشت محموله سنگین موادمخدر جاساز شده داخل کامیونت را با عبور شبانه از این محور کوهستانی به مرکز کشور منتقل کند با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فرمانده انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۴۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرهنگ محمد قاسم رحیمی در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و برخورد با سوداگران مرگ، ماموران انتظامی شهرستان اندیمشک با رصد اطلاعاتی دو دستگاه خودرو را شناسایی وطی عملیاتی ضربتی آنها را توقیف کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از خودرو های توقیفی مقدار ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

سرهنگ رحیمی افزود؛ در این ارتباط ۳ نفر سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899055

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • کشف ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا