Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت‌الاسلام علی جعفری روز چهارشنبه در جمعه مدیران فرهنگی کمیته امداد استان کرمان در شهرستان سیرجان افزود: این نهاد نیز نیازمند حمایت و پشتیبانی قشرهای مختلف مردم است تا بتوانیم در برنامه های حمایتی و فرهنگی همراه ملت ایران باشیم.

وی اظهارداشت: استان کرمان به لحاظ نخبه پروری و استعداد یابی رتبه اول را در کشور دارد و کمیته امداد این استان رویه کاری متمایزی در این زمینه دارد که الگوی امور فرهنگی کمیته امداد کشور هم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری با بیان اینکه بیشترین خدمات پشتیبانی را در نظام اسلامی برای جوانان دانش آموز و دانشجو نهاد کمیته امداد دارد افزود: ۲۶ هزار دانش آموز پشت کنکور در کشور زیر پوشش این نهاد هستند که حمایت وپشتیبانی ویژه می شوند و شما مردم کرمان که هم نفس حاج قاسم هستید دعا کنید این جوانان به مدارج بالای دانشگاهی برسند.

وی گفت:  ۵۵۰ دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد کشورسال گذشته در دانشگاههای مختلف کشوراز جمله دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شدند که این به معنای رفع مطلق فقر است که ما حامی فقرزدایی و بروز استعداد های جوانان هستیم .

به گزارش ایرنا  یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد کرمان نیز گفت:افزایش دوونیم برابری اشتغال در سال جاری نسبت به سال گذشته مدنظر است.

 وی افزود : سالانه یک سوم اشتغال واقعی استان توسط کمیته امداد انجام‌ می شود به طوری که سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۳ هزار فرصت شغلی برای مددجویان تحت پوشش استان فراهم شد.

به گفته صادقی، امسال با برنامه ریزی و طرح های در دست اقدام ۳۰ هزار شغل برای مدد جویان تحت پوشش استان خواهیم داشت.

وی طرح تحول اقتصادی دولت را کمک به قشرهای محروم و آسیب پذیر و خانوارهای تحت پوشش عنوان کرد و گفت : اجرای این طرح آینده خوب اقتصادی برای همه مردم بویژه قشرهای محروم و کم درآمد خواهد داشت اما دشمن درصدد سیاه نمایی و ایجاد التهاب در روح و روان مردم است.

صادقی تاکید کرد: ما باید همه در صحنه باشیم و ضمن تبیین واقعیت ها در جامعه روشنگری کنیم و بدانیم این طرح اقتصادی به نفع همه اقشار جامعه خواهد بود.

دراین مراسم که امام جمعه و فرماندار سیرجان هم حضورداشتند از۱۵ نفر از استعدادهای برترو درخشان تحت پوشش کمیته امداد سیرجان از جمله حافظان قرآن کریم  وفعالان فرهنگی و دانشجویان رشته پزشکی تحت پوشش تجلیل شد.

دراین همایش یک روزه ، عصرامروز نیزدر قالب کارگروههای مختلف کمیته امداد برنامه های مختلف حوزه کاری این نهاد در استان کرمان ارایه شد.

شهرستان سیرجان در ۱۷۵ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.

برچسب‌ها کرمان سیرجان کمیته امداد امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان سیرجان کمیته امداد امام خمینی کرمان سیرجان کمیته امداد امام خمینی استان کرمان کمیته امداد تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۴۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت کمیته امداد از بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵۰ هزار دانشجو

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) با تاکید بر اینکه از ظرفیت بالای مردم و خیرین در کمک به دانش‌آموزان نیازمند باید استفاده بهینه شود، گفت: بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵۰ هزار دانشجو در مقاطع مختلف، تحت حمایت این نهاد امدادی قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حبیب‌الله سوده اظهار کرد: یک میلیون و ۴۰۰ هزار حامی در سراسر کشور، ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین را حمایت می‌کنند که تعداد زیادی از این افراد معلمان هستند، همکاری ۴۰ ساله کمیته امداد و وزارت آموزش و پرورش در جشن مهم با محوریت علم و دانش و دانایی با نام جشن عاطفه‌ها قابل تقدیر است.

وی افزود: آنچه امروز توقع محرومان است، فرصت تلاش و معاش در شرایط سخت اقتصادی امروز است و در همین راستا تعداد زیادی از استعدادهای برتر در خانواده‌های محروم با کمک کمیته امداد به کارآفرینی رسیده‌اند و برای افراد جامعه ایجاد شغل کرده‌اند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد ادامه داد: آنچه که در جامعه ما در فرهنگ نوجوانان تحت حمایت باید برجسته شود، هویت‌بخشی به استعداد عقلی و فکری و استعداد انقلابی و دینی است که نقش معلمان با بینش فرهنگی و اقتصادی توامان در این زمینه بسیار مهم است.

آسوده با اشاره به حمایت از ایتام توسط دانش‌آموزان و معلمان نیکوکار خاطرنشان کرد: تعداد یک میلیون و ۴۰۰ هزار حامی در سراسر کشور ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین را حمایت می‌کنند که حدود ۱۰ درصد از این حامیان زیر ۲۰ سال هستند.

کد خبر 749633

دیگر خبرها

  • پوشش ۵۱۶ هزار فرزند یتیم توسط حامیان
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • حمایت کمیته امداد از بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵۰ هزار دانشجو
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • حمایت از ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین در کشور
  • کمیته امداد تویسرکان از مادران باردار و شیرده حمایت می کند
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • جذب استعداد درخشان در دانشگاه فرهنگیان
  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!