Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، سید حسن نصرالله در ابتدا از همه کسانی که در انتخابات پارلمان لبنان شرکت کردند و به ویژه کسانی که به مقاومت و متحدانش رأی دادند، تشکر کرد.

وی افزود: نیروهای مقاومت همزمان دو نقش را ایفا کردند اولی در موفقیت روز انتخابات و دومی آماده ماندن برای حفاظت از لبنان.

پیروزی مقاومت با وجود همه فشارها

دبیرکل حزب الله اضافه کرد: دستآورد نتایج انتخابات پس از حمله رسانه‌ای و روانی شدید علیه ما و علیه متحدان مقاومت و فشار اقتصادی و بحران‌سازی ‌ها صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی در ادامه گفت:  همه تهدیدها و هراس‌افکنی‌ها برای ترساندن مردم و رویگردانی آن‌ها، به نتیجه‌ای منجر نشد.

نصرالله افزود: حضور چشمگیر در سه مرحله یک پاسخ بود. حضور چشمگیر در روز رأی‌گیری یک پاسخ و همچنین نتایجی که منتشر شد، یک پاسخ دیگر بود.

دبیرکل حزب الله اضافه کرد: انتخابات پارلمانی یک پیروزی بزرگ برای مقاومت بود که ما به آن‌ افتخار می‌کنیم و می‌بالیم. 

وی همچنین گفت که آنچه در ارتباط با جامعه شریف اهل‌تسنن رخ داد، مسئله بسیار مهمی است که نیازمند یک رویکرد آرام، مسئولانه و دقیق است.

نصر الله تأکید کرد که هیچ گروه سیاسی‌ در کشور نیست که بتواند ادعا کند اکثریت پارلمانی رابه دست آورده است و تاکنون همه افراد مورد احترام و منطقی چنین ادعایی نکرده‌اند.

دبیرکل حزب الله لبنان افزود: شاید مصلحت لبنان و مردم کشور در همین بوده که رخ داده و اینکه نه این گروه و نه آن گروه اکثریت را به دست نیاورد.

وی اضافه کرد: آنچه لازم است آرامش در لبنان و پرداختن به موضوعات مورد توجه مردم در مشارکت و همکاری، فارغ از رقابت است.

پاسخ به کسانی که می گویند لبنان در اشغال ایران است

سید حسن نصرالله در ادامه گفت: از جمله دروغ هایی که شایع شد، نحوه برگزاری انتخابات در سایه سلاح بود. آیا وقت آن نرسیده که این دروغ پایان یابد؟

وی افزود: همچنین دروغ درباره اشغالگری ایران بود.آیا برای یک بار هم که شده مشاهده کردید سفیر ایران در انتخابات یا یکی از کارمندان سفارت ایران مداخله کنند؟ در حالی که ما شاهد مداخله سفارت آمریکا در جریان انتخابات بودیم و سفیر عربستان در روند انتخابات بسیار فعال بود.

وی اضافه کرد: ما دیدیم که سفیر آمریکا از مراکز رای‌گیری بازدید می‌کرد و سفارت‌ آن ها فهرست انتخاباتی تهیه کرده بود و سفیر عربستان بسیار فعال بود.

نصرالله افزود: در سال های ۲۰۰۵ و ۲۰۰۹ انتخابات برگزار شد و آنها در سایه سلاح پیروز شدند و امروز در سال ۲۰۲۲ نتایج انتخابات را در سایه سلاح جشن می گیرند.

ادامه دارد...

 

منبع: تقریب

کلیدواژه: سید حسن نصرالله انتخابات پارلمانی لبنان مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۴۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت لبنان سربازان اشغالگر را در داخل مقر «بیاض بلیدا» هدف قرار داد

مقاومت اسلامی در لبنان، سربازان ارتش اشغالگر را در حالی که در داخل مقر «بیاض بلیدا» در حال فعالیت بودند، با گلوله‌های توپ هدف قرار داد.

به گزارش ایسنا، مقاومت لبنان در بیانیه خود اعلام کرد که این هدف گیری در حمایت از مردم فلسطین و نوار غزه و در پشتیبانی از مقاومت آنها انجام شده است.

مقاومت همچنین پیشتر بیانیه صادر کرد که مبارزانش صبح چهارشنبه محل استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی را در مجاورت پادگان «برانیت» با سلاح‌های راکتی و توپخانه هدف قرار دادند.

روز سه‌شنبه نیز صحنه‌هایی از عملیاتی را منتشر کرد که ساختمان‌های محل استقرار سربازان اشغالگر در شهرک «المطله» را هدف قرار داد و در بیانیه‌ای جداگانه تاکید کرد که آنها تخریب شده‌اند.

تصاویر منتشر شده توسط رسانه‌های نظامی مقاومت نشان می‌دهند که ساختمان‌ها پس از رصد با موشک‌های هدایت شونده هدف قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گرگ و میش توافق
  • حمله موشکی مجدد حزب‌ الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • حمله موشکی مجدد حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • حزب‌الله لبنان یک پایگاه صهیونیستی را هدف قرار داد
  • مقاومت لبنان سربازان اشغالگر را در داخل مقر «بیاض بلیدا» هدف قرار داد
  • حزب‌الله: قدرت مقاومت فراتر از آن است که به نمایش گذاشته است
  • فیلم| ماجرای هدیه‌دادن سیدحسن نصرالله به معلم سردار زاهدی
  • قیمت طلا کاهش یافت
  • حمله حزب ‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی