Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ماجرای بحث برانگیز تعهدنامه تبدیل وضعیت ایثارگران شهرداری ساری همچنان ادامه دارد و این بار مسؤول امور ایثارگران شهرداری مرکز استان توپ دریافت تعهد نامه را در زمین استانداری مازندران انداخته است.

محمد لزگی مسؤول امور ایثارگران شهرداری مرکز مازندران در حالی بحث دریافت اخذ تعهد نامه از ایثارگران شاغل در شهرداری ساری را در زمین استانداری انداخته که در مصاحبه قبلی حتی دریافت این تعهد نامه را منکر شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

( اینجا بخوانید)

 

اما این مسؤول در ادامه مصاحبه درباره بند بند تعهدنامه با وجود انکار آن در بخش‌های مصاحبه در ارتباط با آن توضیحاتی ارائه کرده است.

پس از پیگیری این موضوع از سوی استانداری، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران به این مسئله ورود پیدا کرده و گفت: اینکه از نیروهای تعهد نامه‌ای گرفته شود که حق ارتقا شغلی را ندارند خلاف موازین حقوقی و اسلامی است.( اینجا بخوانید)

پس از انتشار این مصاحبه محمد لزگی مسؤول امور ایثارگران شهرداری مرکز مازندران در مصاحبه با سایت شهرداری ساری درباره اخذ تعهدنامه از ایثارگران شاغل در شهرداری مرکز استان که مشمول تبدیل وضعیت هستند واکنش نشان داده است.

وی اظهار کرد: این مورد طبق بند «ب» ابلاغیه  شماره ۲۸۸۹/۰۱/۴۲/۸۶ مورخ ۶ اردیبهشت ماه سال جاری با موضوع اخذ تعهد از فرزندان ایثارگران بوده که از سوی استانداری مازندران به شهرداری ساری ابلاغ شده است.

لزگی افزود: در ابلاغیه استانداری مازندران، به بخشنامه ۶۹۴۰۵ مورخ ۲۸ فروردین سال ۱۴۰۱ سازمان امور اداری و استخدامی کشور استناد شده است.

وی گفت: اخذ این تعهدنامه اجباری نیست و با رضایت مشمول، مبنی بر تبدیل وضعیت به کارگری دائم صورت می‌پذیرد، در غیر این صورت، متقاضی می‌تواند وضعیت کارمندی،با پست سازمانی متصدی خدمات عمومی را انتخاب کند.

مسؤول امور ایثارگران شهرداری ساری خاطرنشان کرد: شهرداری ساری هیچ‌گونه اقدامی بر خلاف قوانین و مقررات ابلاغ شده، انجام نخواهد داد و تمامی اقدامات ما در راستای قانون است.

 

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: توپ دریافت اقرارنامه ماجرای تعهد نامه شهرداری ساری جذب ایثارگران شهرداری ساری شهرداری مرکز تبدیل وضعیت تعهد نامه اخذ تعهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۵۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات سوارکاری استانهای شمال کشور در ساری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، حسین دلیری معاون امور ورزشی اداره کل ورزش وجوانان مازندران گفت: مسابقات سواری کاری پرش با اسب شمال کشور با حضور ۴۵ ورزشکار از نقاط مختلف کشور و همچنین استان های مجاور در ساری برگزار شد. در این مسابقات ورزشکارانی از رده های سنی مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند.

هاتف مرادی عضو کمیته برگزاری مسابقات با اشاره به استقبال خوب سوارکاران از این رقابتها گفت: استعدادهای خیلی خوبی در این مسابقات شناسایی شده است که در آینده می توان روی آنها سرمایه گذاری کرد.

در پایان این مسابقات آرشیدا مرادی، شبیر شجری و امیر مظفری بر سکوی اول هر رده سنی قرار گرفتند.

ایوب رضوانی گزارش می دهد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • نشست هم اندیشی مدیرکل اتباع استانداری البرز با اساتید دانشگاه های استان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • تشریح جزئیات بررسی پرونده‌های امور اراضی استان تهران/ تعیین تکلیف ۴۵ پرونده
  • مسابقات سوارکاری استانهای شمال کشور در ساری