Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@20:20:56 GMT

پیش فصل 23-2022 | جدال بارسلونا و رئال مادرید در لاس وگاس

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۵۳۱۹

بارسلونا و رئال مادرید برای سومین بار در خارج از خاک اسپانیا، ال کلاسیکو برگزار می کنند. 

بارسلونا - رئال مادرید در لاس وگاس مقابل هم صف آرایی می کنند. 

طرفداری | به گزارش آ اس، همانطور که از قبل اعلام شده بود، رئال مادرید و بارسلونا تور پیش فصل خودشان را به منظور آماده سازی برای فصل 23-2022 در تابستان امسال در  آمریکا برگزار می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به مانند سال 2017، قرار است شاهد برگزاری یک ال کلاسیکوی دوستانه باشیم. منفعت مالی این بازی برای دو تیم آن قدر خوب بود که قرار شد يک ال کلاسیکوی دیگر در سال 2020 هم در آمریکا برگزار شود اما شیوع ویروس کرونا همه چیز را به هم ریخت. حالا با بازگشت اوضاع به حالت عادی، این برنامه مجددا از سر گرفته خواهد شد. از قرار معلوم این ال کلاسیکو قرار است به جای میامی، در شهر لاس وگاس برگزار شود. تاریخ حدودی برگزاری این بازی، اوایل ماه جولای 2022 (اواسط تیر ماه) ذکر شده است. 

 

اخبار داغ 

رکنا برگشت سپهر حیدری: از تکرار عدد 6 هراس داشتند؛ پرسپولیس آتلیه عکاسی شده است جنگ غیر مستقیم فرهاد مجیدی با فوتبال برتر و علیرضا منصوریان! حذف نام ام باپه از فروشگاه آنلاین پاری سن ژرمن بارسلونا، با ارزش ترین باشگاه دنیا، رئال مادرید در رده دوم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۵۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس

رئال مادرید قرار است پس از چند فصل از رنگ طوسی استفاده کند. 

طرفداری | فوتی هدلاینز از مدتی قبل انتشار زودهنگام طرح پیراهن فصل آینده باشگاه های اروپایی را شروع کرده است. این بار نوبت به رونمایی پیش از موعد از پیراهن سوم رئال مادرید رسید. این پیراهن طوسی رنگ خواهد بود، شبیه به پیراهنی که در فصل 16-2015 شاگردان زین الدین زیدان بر تن داشتند. آدیداس از لوگوی قدیمی خودش روی این پیراهن استفاده می کند. 

پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • گل آردا گولر به رئال سوسیداد (رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید)
  • بازگشت اجباری جود بلینگام به لیست رئال مادرید
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس
  • برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم
  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید
  • موندو افشا کرد: ملاقات فلورنتینو پرز با تیم داوری ال‌کلاسیکو پیش از شروع مسابقه