Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-29@09:50:10 GMT

اتمام امتحان دانش‌آموزان دبستانی تا ۱۲ خرداد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۵۷۵۵

اتمام امتحان دانش‌آموزان دبستانی تا ۱۲ خرداد

معاون وزارت آموزش و پرورش گفت:زمان آموزش دانش آموزان تا ۳۱ اردیبهشت است و دانش آموزان از اول تا ۱۲ خرداد در امتحانات شرکت می‌کنند و پس از برگزاری امتحان می‌توانند به خانه بازگردند.

رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی ایران اکونومیست در پاسخ به این پرسش که آیا سال تحصیلی دانش‌آموزان دوره ابتدایی تا 12 خرداد ادامه دارد؟ اظهار کرد: زمان آموزش دانش آموزان تا 31 اردیبهشت است و دانش‌آموزان از اول تا 12 خرداد در امتحانات شرکت می‌کنند و پس از برگزاری امتحان می‌توانند به خانه بازگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: البته مدارس طبق مقررات دایر هستند و کادر اداری برای اعلام نتایج و ثبت نام دانش آموزان حضور دارند.

او همچنین گفته است: دانش‌آموزان دبستانی از اول تا 12 خرداد باید در امتحانات کتبی شرکت کنند. در پایه‌های اول، دوم، سوم ابتدایی، یعنی دوره اول ابتدایی، دروس فارسی و ریاضی، پایه‌های چهارم و پنجم دروس فارسی، ریاضی و علوم و در پایه ششم، دانش آموزان، در تمام دروس آزمون کتبی خواهند داد.

رصد یادگیری دانش‌آموزان نشان داده است که میزان یادگیری آنها در دوران کرونا بسیار اُفت کرده است و در برخی دروس آمار دانش‌آموزان نیازمند به تلاش دو برابر شده است بر این اساس تابستان امسال برای جبران افت یادگیری در دانش‌‌آموزان کلاس‌های جبرانی برگزار خواهیم شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۵۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه نقاشی گروهی دانش آموزان ابتدایی شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حسین رنجبر مسئول برگزاری نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه ۹۳ اثر در تکنیک‌های اسکرچ برد، آبرنگ و کلاژ به تماشا گذاشته شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رشد ۸ درصدی توسعه متوازن رشته‌ای/ شرکت ۲۷ هزار نفر در امتحانات نهایی خرداد ماه
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • نمایشگاه نقاشی گروهی دانش آموزان ابتدایی شاهرود
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد