Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@10:29:31 GMT

تراکتور _ پرسپولیس/ ساغلام علیه نایب قهرمانی سرخ‌ها!

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۵۷۵۶

تراکتور _ پرسپولیس/ ساغلام علیه نایب قهرمانی سرخ‌ها!

پرسپولیس و تراکتور عصر امروز (پنجشنبه) به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس از ساعت ۱۹ امروز پنجشنبه _ بیست و نهم اردیبهشت ماه _ در تبریز میهمان تراکتور خواهد بود. این مسابقه اگر چه از نظر جدول نمی‌تواند چندان برای دو تیم حائز اهیمت باشد اما تاریخچه تقابل‌های این دو تیم تهرانی و تبریزی، نوید مسابقه‌ای جذاب را می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان یحیی گل محمدی که رسماً هفته گذشته کورس قهرمانی را آبی‌های پایتخت واگذار کردند، امیدوارند با امتیاز سوزی نایب قهرمانی را به سپاهان پیش‌کش نکنند. آن سوی میدان شاگردان ساغلام خیالشان از بقا در لیگ راحت شده و از طرف شانس چندانی برای بهبود جایگاه سیزدهمی خود در جدول ندارند.

پایان سال‌های استثنایی سرخ‌ها

سرخ‌پوشان پایتخت که به امید ششمین قهرمانی متوالی پا به لیگ بیست و یکم گذاشته بود، در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ با ۹ امتیاز فاصله جام را از دست دادند تا رکورد بی‌نظیر سال‌های اخیرشان روی عدد پنج متوقف شود. توقف برابر ذوب‌آهن و شکست مقابل سپاهان نقش مهمی در این فاصله داشت و ضعف فنی پرسپولیسی‌ها را در این فصل بیش از پیش بروز داد.

پرسپولیس دیگر مانند سال‌های قبل دفاع مستحکمی ندارد و مهاجمانش در استفاده از تک موقعیت‌ها، بی‌دقت هستند. به نظر می‌رسد تیم‌های زیادی در لیگ دست یحیی و شاگردان را خوانده باشند و مدت‌ها است پرسپولیس به اصطلاح به بن بست تاکتیکی خورده است.

آن‌ها فعلاً با ۵۴ امتیاز در جدول دوم هستند اما نایب‌قهرمانی‌شان قطعی نیست. شاگردان نویدکیا که باید در اصفهان از شهر خودرو میزبانی کنند، با دو امتیاز فاصله در تعقیب نفس به نفس پرسپولیس قرار دارند. کوچک‌ترین لغزش از سوی سرخ‌ها می‌تواند آن‌ها را حتی از جایگاه دومی محروم کند.

زخم‌های رو به بهبود تراکتور

تی‌تی‌های تبریزی در شرایطی باید با پرسپولیس مصاف کنند که فصل کابوس‌وارشان تقریباً به پایان رسیده است. سیزدهمی جایگاهی ناآشنا برای تراکتور است که به نظر باید آن را برای تبریزی‌ها قطعی دانست. ساغلام در هفته‌هایی که هدایت تراکتور را در اختیار گرفته، قطعاً قادر به معجزه نبوده اما نسبتاً روند رو به رشدی برای این تیم رقم زده است.

تراکتوری‌ها از چهار مسابقه اخیر یک در میان، برد و مساوی به دست آورده‌اند و هرگز مغلوب رقبا نشده‌اند. نکته قابل توجه اینجا است که شاگردان ساغلام دو دیدار اخیر خانگی خود مقابل مس رفسنجان و هوادار را شکست داده‌اند و رقیب سرسختی در تبریز به نظر می‌رسند. باید دید آیا آن‌ها موفق خواهند شد یک هفته تلخ دیگر برای یحیی و شاگردان رقم بزنند یا نه؟

کد خبر 576135

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرسپولیس هواداران پرسپولیس تیم فوتبال تراکتورسازی باشگاه تراکتورسازی تراکتور تبریز تراکتور لیگ برتر فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۵۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز پرسپولیس به شهر خاطره‌انگیز (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در هفته بیست و ششم لیگ برتر باید در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف نساجی برود. حریف مازندرانی پرسپولیس شرایط حساسی برای بقا در لیگ دارد و این موضوع کار شاگردان اوسمار را سخت خواهد کرد.

کاروان پرسپولیس امروز بعد از پایان تمرین و پس از وقفه‌ای کوتاه، راهی فرودگاه شدند تا با یک پرواز چارتر، تهران را به مقصد قائمشهر ترک کنند.

پرسپولیس فصل پیش در هفته سی‌ام با پیروزی چهار بر صفر مقابل نساجی، جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر برده بود و حالا در پی کسب ۳ امتیاز مهم در راه دفاع از عنوان قهرمانی خود در این شهر است.

دیگر خبرها

  • شانس قهرمانی تراکتور از بین رفت/ کورسوی رسیدن به نایب قهرمانی
  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اورونوف قاتل نساجی، منجی پرسپولیس/ فرار ۳ امتیازی شاگردان اسومار از جهنم وطنی
  • رسمی؛ اسپورتینگ لیسبون قهرمان لیگ پرتغال در فصل ۲۰۲۳/۲۴ شد
  • پرسپولیس لباس قهرمانی را برتن نمی‌کند!
  • پرواز پرسپولیس به شهر خاطره‌انگیز (عکس)
  • آنچلوتی به رکورد تاریخی مربی سابق تراکتور رسید
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نایب‌قهرمانی
  • پنجمین قهرمانی متوالی بارسلونا در لیگ زنان اسپانیا؛ شکست ناپذیران جور تیم مردان را می‌کشند
  • تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)