Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیژن نوباوه وطن در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره عملکرد دولت سیزدهم، اظهار کرد: هنوز یک سال از آغاز به کار دولت سیزدهم نمی‌گذرد و نباید توقع داشته باشیم که همه مشکلات کشور در این مدت کوتاه حل شود.

وی با اشاره به اینکه دولت رئیسی با انبوهی از مشکلات و بدهی‌های دولت تدبیر و امید کار خود را آغاز کرد، گفت: مسائل بازار بورس و بدهی‌های بسیار زیاد دولت سابق از جمله مشکلاتی است که به دولت سیزدهم رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت رئیسی هر ماه چند هزار میلیارد تومان از بدهی‌های دولت قبل را تسویه می‌کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت سیزدهم از همان ابتدا وعده داده بود که کارهای زیربنایی انجام دهد. توقع مجلس شورای اسلامی هم این است که ما باید به شکل زیربنایی مشکلات را حل کنیم. هدفمند کردن یارانه‌ها مسئله‌ای مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تسهیل فضای کسب و کار نشان می‌دهد دولت به دنبال اصلاحات زیربنایی است، گفت: دولت رئیسی از زمانی که روی کار آمده است، خلق پول نکرده است و بانک مرکزی اجازه چاپ پول ندارد. عملکرد بانک مرکزی کاملاً زیرنظر است و رصد می‌شود و بانک مرکزی نمی‌تواند حتی یک قرون پول چاپ کند.

نوباوه وطن متذکر شد: این در حالی است که دولت قبل میلیاردها دلار پول بدون پشتوانه چاپ کرد و باعث تورم شد. با تدبیر دولت سیزدهم، در حال حاضر استقراض دولت از بانک مرکزی در حد صفر است و این اتفاق مهمی است و نشان می‌دهد دولت می‌تواند روی پای خودش بایستد.

وی ادامه داد: اگر ما این دوره انتقال را به خوبی بگذرانیم، قطعاً بسیاری از مشکلات کشور حل می‌شود. توقع ما این است که دولت به طور جدی بازار را کنترل کند. همه کالاهای مورد نیاز مردم در بازار موجود است و هیچ‌گونه کمبودی وجود ندارد. ما در عرضه و کنترل قیمت‌ها مشکل داریم که باید این مشکل مرتفع شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سازمان حمایت تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان عملکرد خوبی ندارد، تصریح کرد: ثبات مرحله اول کنترل قمیت‌ها است و بعد از ثبات ما می‌توانیم به سمت رونق بازار و کنترل کامل قیمت‌ها حرکت کنیم.

نوباوه وطن تاکید کرد: قیمت‌ها باید واقعی شود و هدفمندی یارانه‌ها به شکل واقعی نه شعارگونه محقق شود و به دست جامعه هدف برسد.

وی افزود: جهت و مسیر حرکت دولت رئیسی بسیار خوب است. هشت سال دولت روحانی هر کاری انجام داد و مشکلات زیادی را برای کشور به وجود آورد، اما کسی حرفی نزد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: دولت رئیسی ۹ ماه است که کار خودش را آغاز کرده و همه از این دولت توقع رفع کامل مشکلات را دارند که منطقی نیست و باید به دولت فرصت داده شود.

کد خبر 5493348 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: هدفمندی یارانه ها کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بانک مرکزی بیژن نوباوه وطن دولت سیزدهم رئیسی دولت روحانی استقراض از بانک مرکزی مجلس شورای اسلامی صحن مجلس سیدابراهیم رئیسی ایران هیئت دولت دولت سیزدهم جمهوری اسلامی ایران علی بهادری جهرمی محمد باقر قالیباف تهران یارانه مجلس مجلس شورای اسلامی دولت سیزدهم بانک مرکزی دولت رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۵۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه مهم قالیباف به رئیسی

رئیس مجلس شورای اسلامی ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ۲ قانون را برای اجرا ابلاغ کرد.

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

دیگر خبرها

  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست / پایان دیرهنگام سکوتِ مجلس مقابل دولت!
  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • فساد و مفسد در دولت سیزدهم تحمل نخواهد شد
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • رییسی مطرح کرد؛کاهش نرخ بیکاری در کشور/ بر عهد خود با شما مردم باقی هستم
  • رئیس جمهور: مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • بارها گفته‌ام مخالف هرگونه رابطه ناسالم و پارتی‌بازی در همه ادارات هستیم
  • کمبود‌های دارویی و مشکلات بیماران