Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، امیر رئوف در دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با بیان اینکه جایگاه شبکه استانی دنا نسبت به سایر شبکه‌های استانی در کشور سوم است، گفت: تولید آثار فاخر در حوزه خبر، سیما، صدا و فضای مجازی گواه این ادعاست.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در عصر ارتباطات اشکالات ادارات شاید دیر به چشم بخورد اما رسانه زیر ذره‌بین است، بیان کرد: نقش رسانه در درست خوانی و تلفظ صحیح مهم است و به همین علت اولین اشتباه آخرین اشتباه به حساب می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل صداوسیمای مرکز استان از ساخت 200 قسمت برنامه یاد یاران با عنوان ایثار و شهادت در حوزه سیما خبر داد و افزود:  تاکنون 100 قسمت این برنامه تولید شده که به صورت افترافکت قسمتی از وصیت نامه، تصویر شهید و زندگی نامه در آن دیده شده است.

وی با بیان اینکه شبکه استانی دنا در تولید موسیقی جایگاه اول را دارد، گفت: به همکاران خودم در مرکز موسیقی گفتم که تولیدات ما دوزبانه باشد تا در سایر شبکه ها و یا رادیو استفاده شود و البته از ساخت نماهنگ یا موسیقی به صورت مشترک با بنیاد شهید استقبال می‌کنیم.

رئوف با بیان اینکه صداوسیما از ساخت تله فیلم مشترک با سازمان بنیاد شهید استان استقبال می کند، افزود: داستان این تله فیلم باید قابلیت دراماتیک و یا پخش از شبکه‌های سراسری را داشته باشد که نیازمندیم همکاران ما در بنیاد شهید سوژه های خاص را به ما معرفی کنند.

وی با بیان اینکه صداوسیمای مرکز استان در تولید آثار فاخر در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اقدامات خوبی را انجام داده است، افزود: تولید 20 انیمشین کتاب پایی که جا ماند، برنامه‌های رادیویی افلاکیان خاکی ، روایت ایثار، سروش آسمانی، راه‌اندازی باکس خبری تویی که نمی‌شناختت، تولید موشن گراف و عکس نوشته از وصایای شهدا در حوزه فضای مجازی از مهمترین این برنامه‌ها است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز استان بیان کرد: ما به دنبال این هستیم که خانواده های معظم شهدا و ایثارگرانی که موفق هستند یعنی  حرفی برای گفتن دارند و یا مخترع هستند را به جامعه معرفی کنیم که انتظار داریم در این زمینه بنیاد شهید سوژه‌ها و یا خانواده‌های موفق را به ما معرفی کنند.

وی به مطالبه مدیرکل بنیاد شهید استان در رابطه با تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر و یا فرزندان آنها نیز اضافه کرد:  معاونت تامین نیروی صداوسیما در تهران واقع شده و البته مدارک لازم فرزندان ایثارگران نیز اخذ شده و به تهران ارسال شده که در حال پیگیری برای تبدیل وضعیت آنها هستیم.

همچنین مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ضمن تشکر و قدردانی از مدیرکل صداو سیما و همکاران آن با مجموعه بنیاد شهید برای پوشش اخبار و تولید آثار فاخر در حوزه ایثار و شهادت گفت: ما آمادگی داریم با همکاری صداوسیما 50 درصد هزینه ساخت و تولید تله فیلم در رابطه با  ایثار و شهادت را پرداخت کنیم.

رضا پارسیان نژاد با بیان اینکه صداوسیما به عنوان یک رسانه ملی می تواند آثار ایثار و شهادت را به خوبی به جامعه معرفی کند، افزود:  کتاب پایی که جا ماند نمونه این اقدام ارزشمند صداوسیما بود که توانست به خوبی در جامعه معرفی و حتی تبیین شود.

وی در پایان از آمادگی بنیاد شهید برای تولید کارهای مشترک در حوزه تله فیلم و سرود و نماهنگ خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد ایثار و شهادت بنیاد شهید تله فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۵۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛ مدیر کل بازرسی استان لرستان گفت:در راستای پیگیری مسائل و مشکلات شهر خرم آباد و پیگیری و تلاش برای رفع و رجوع  مدیر کل بازرسی  استان ازمیدان شهدای خرم آباد بازدید کرد
سعید رازانی افزود:میدان شهدا یکی از قدیمی ترین میادین این شهر است و یادگاری از شهدایی است که مردم شریف خرم آباد تقدیم انقلاب کردند.
 وی  با بیان اینکه این میدان در وضعیت مناسی نیست و سنگ‌های اطراف میدان تخریب شدند ، گفت:حوضی که داخل میدان ،آبنمایی  این میدان  که از آب استفاده نمی شود که این مشکلات مرتفع شود  و شهرداری باید در این زمینه جوابگو باشد و هرچه سریع‌تر  این وضعیت بررسی  و پیگیری شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال هستند؟
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • گزارشی از سریال‌های در حال ساخت نمایش خانگی/ کدام کارگردانان این روزها مشغول کارند؟
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال‌ هستند؟
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است