Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ابوالفضل پاشایی روز پنجشنبه در جلسه شورای مسکن شهرستان بستان آباد با اشاره به عمر بالای طرح هادی در روستاهای این شهرستان، خواستار آماده سازی زیرساخت های طرح نهضت ملی مسکن به صورت فنی و مهندسی با همکاری تنگاتنگ دستگاه ها شد.

وی افزود:متاسفانه گاها شاهد سردرگمی برخی از ثبت نام شده ها در بین دستگاه های متولی این طرح هستیم و این امر موجب کندی سرعت اجرای طرح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شفاف سازی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان برای مردم و ثبت نام کننده ها می تواند بار مشکلات ثانویه را کاهش دهد، اضافه کرد: باید تلاش کنیم در گیر و دار اشتباهات گذشته در امر مسکن در شهرستان نیفتیم.

پاشایی ادامه داد: برای اجرای این طرح در این شهرستان مشکل کمبود زمین نداریم ولی برای آماده سازی زیرساخت ها نیازمند کار کارشناسی و همت دستگاه های متولی است.

فرماندار شهرستان بستان آباد در این جلسه ،صدور اسناد مالکیت در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر و بهسازی بافت روستاها و ارائه خدمات در صدور پروانه ساختمانی روستایی در شهرستان بستان آباد را خواستار شد. 

برچسب‌ها بستان آباد آذربایجان شرقی جلسه شورای اداری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بستان آباد آذربایجان شرقی جلسه شورای اداری بستان آباد آذربایجان شرقی جلسه شورای اداری بستان آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۶۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) کارخانه عضله سازی هادی چوپان افتتاح شد!

عکسی از مراسم افتتاح باشگاه هادی چوپان با عنوان کارخانه عضله سازی با حضور قوی‌ترین مردان ایران در فضای مجازی پربیننده شده است. هادی چوپان قهرمان و نایب قهرمان مستر المپیا و همچنین قهرمان ۲ مسابقه بزرگ آرنولد کلاسیک است.

tags # هادی چوپان سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • فرایند الحاق زمین به محدوده ۲۰ روستای دشتستان انجام شد
  • قطعی برق در چاه موتورهای کشاورزی روستاهای کاخک نخواهیم داشت
  • قطعی برق در چاه موتورهای کشاورزی در روستاهای کاخک نخواهیم داشت
  • (تصاویر) کارخانه عضله سازی هادی چوپان افتتاح شد!
  • پوشش مناطق خطرآفرین دریا در دستور کار طرح سالم‌سازی
  • برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی
  • تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است
  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • خسارت باران و طوفان به زیرساخت‌های آب، برق و کشاورزی گچساران