Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: در حال حاضر ۳۳۲ زندانی با جرایم غیرعمد چشم انتظار نگاه مهربانانه افراد نیکوکار و خیران هستند که از این تعداد نزدیک به ۴۰ نفر محکوم به پرداخت مهریه در بند هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، عصر امروز جشن گلریزان آزادی سازی زندانیان جرائم غیر عمد با حضور مسئولان و خیرین نیک‌اندیش استان در زورخانه جهان پهلوان تختی ارومیه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: بسیاری از محکومان مالی غیرعمد که در زندان‌ها به سر می‌برند به دلیل عدم پرداخت اجاره‌بها، تصادف و یا اختلافات خانوادگی مثل پرداخت مهریه راهی زندان شده‌اند بنابراین این افراد مجرم و یا بزهکار نیستند بلکه از بد حادثه بدهکار مالی شده و توان پرداخت آن را ندارند.

وی بیان کرد: آزادی زندانیان جرائم غیر عمد یکی از کارهای نیک و معنوی است که باید در جامعه بیش از پیش گسترش یابد تا موجب آزادی بیشتر این زندانیان شود.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی افزود: وقتی می‌خواهیم برای آزادی یک زندانی از بند زندان کمک کنیم  برای یک نفر تصمیم نمی‌گیریم بلکه برای یک خانواده و زنجیره تصمیم می گیریم چرا که آبرو و عزت خانواده است.

وی عنوان کرد: در جشن گلریزان امسال که در ماه مبارک رمضان در حوزه‌های مختلف برگزار شد، مردم و خیران بالغ بر 11 میلیارد تومان برای آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد به ستاد دیه استان کمک کردند که نسبت به سال گذشته 10 برابر افزایش یافته است.

قهرمان وزنه‌برداری هدیه رهبری را برای آزادی زندانیان به فروش گذاشتکاهش تعداد زندانیان مهریه رکورد زد

عتباتی با بیان اینکه، افزایش کمک‌های مردمی برای آزادسازی زندانی با جرایم غیرعمد در استان، نشان از نوعدوست بودن آنان است، عنوان کرد: در حال حاضر 332 زندانی با جرایم غیرعمدچشم انتظار نگاه مهربانانه افراد نیکوکار و خیران هستند.که از این تعداد نزدیک به 40 نفر محکوم به پرداخت مهریه در بند هستند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان غربی آذربایجان غربی آذربایجان غربی جرایم غیر غیر عمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۶۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، دادستان سبزوار درمراسم نذر هشتم سبزوار که در مسجد الغدیر سبزوار برگزار شد گفت: این زندانیان با کمک خیران و نمازگزاران با مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان از زندان رهایی یافتند و ستاد دیه استان نیز در این قضیه کمک و یاری کرد.

صابری افزود: از سال گذشته تاکنون حدود ۲۲۰ زندانی جرایم مالی در قالب طرح نذر هشتم و به نیت امام رضا (ع) از زندان سبزوار با کمک خیران و نمازگزاران مساجد سبزوار از زندان رهایی یافته اند که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

دیگر خبرها

  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • ‌کمک ۴۴ میلیارد تومانی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند