Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:03:11 GMT

احتمال ورود ریز گردها به چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۶۴۹۷

احتمال ورود ریز گردها به چهارمحال و بختیاری

مهران چراغ‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته حداقل و حداکثر دمای مرکز استان پنج و ۲۷ درجه بالای صفر بوده است.

وی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته «بلداجی» با چهار درجه بالای صفر خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری بوده است، عنوان کرد: «لردگان» با دمای ۳۰ درجه بالای صفر گرم‌ترین نقطه استان محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: برای روز پنج شنبه و جمعه آسمانی صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

چراغ‌پور ادامه داد: از روز شنبه برای استان وزش بادهای به نسبت شدید (گاهاً شدید)، گرد و غبار و احتمال خیزش گرد و خاک محلی انتظار می‌رود.

وی افزود: بر اساس پیش بینی‌ها از شنبه ریزگردها وارد استان خواهند شد و برای برخی نقاط پدیده گرد غبار دور از انتظار نیست.

مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه از اول مهر ماه تا کنون میانگین وزنی بارش‌ها در استان ۵۰۷ میلیمتر بوده است، اظهار کرد: بارش‌ها نسبت به بلند مدت ۱۳ درصد کاهش یافته است.

چراغ‌پور مطرح کرد: طی سال زراعی جاری تا کنون «فرخشهر» با ۱۸۱ میلیمتر بارش کمترین بارندگی‌ها در چهارمحال و بختیاری را داشته است.

کد خبر 5493881

منبع: مهر

کلیدواژه: ریزگرد هواشناسی چهارمحال و بختیاری کاهش بارندگی بوشهر کرمانشاه احتکار گرد و غبار آلودگی هوا هدفمندی یارانه ها کالاهای اساسی ویروس کرونا تنظیم بازار آمار کرونا خراسان رضوی مشهد ایلام گرد و خاک چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۶۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان چهارمحال و بختیاری بارانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،کارشناس هواشناسی استان گفت: براساس بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی با ادامه فعالیت سامانه بارشی تا روز شنبه به تناوب در بعضی ساعات رگبار باران گاهی با رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید و در برخی نقاط احتمال تگرگ پیش بینی می‌شود.
اکبری افزود: شدت بارش‌ها برای امروز پنج شنبه و اوایل روز جمعه خصوصاً در نواحی غربی و جنوبی استان است.
وی گفت: شدت وزش باد برای روز‌های جمعه و شنبه به نسبت شدید تا شدید است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • بیشترین بارش چهارمحال و بختیاری در اردل با ۱۸ میلیمتر به ثبت رسید
  • پیش بینی وزش باد در چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد
  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • وجود ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ علمک گاز در چهارمحال و بختیاری
  • کوهرنگ خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری بارانی
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری