Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، اداره کل بهزیستی استان سمنان در واکنش به گزارش خبرگزاری فارس در خصوص گلایه‌های خانواده معلول سندروم داونی که دچار ضرب و جرح شدید در یکی از مراکز توانبخشی سمنان شده بود (اینجا بخوانید)، توضیحاتی برای این خبرگزاری ارسال کرده که در آن آمده است: همه مراکز نگهداری از معلولان در استان توسط بخش غیردولتی اداره شده و تحت نظارت این اداره کل هستند و حقوق کلیه جامعه هدف بهزیستی مورد احترام و محفوظ بوده و مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه تأکید شده است: در روزهای اخیر، به یکی از توانخواهان مقیم در یکی از مراکز شبانه‌روزی نگهداری از معلولان ذهنی استان آسیب جسمی وارد شده است. این اداره کل پس از دریافت گزارش مبنی بر احتمال ضرب و شتم یکی از توانخواهان در مرکز، تیمی متشکل از معاونت، حراست و بازرسی، رئیس شهرستان و کارشناس ستادی را به مرکز اعزام کرد و موضوع را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

در بخش دیگری تصریح شده: در حال حاضر، موضوع سلامت توانخواه و بررسی نحوه اداره خدمات مرکز در حال پیگیری و اقدام است که متعاقباً در صورت وصول نتیجه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

در ادامه آمده است: مددجویان و توانخواهان همواره خط قرمز سازمان بهزیستی بوده؛ به حکم شرع، قانون و وظیفه موظف هستیم از جامعه هدف حمایت کنیم و برای ما قابل‌قبول نیست که در مراکز تحت نظارت بهزیستی، حقوق به‌حق مددجویان نادیده گرفته شده یا تضییع شود و در صورت اثبات موضوع، مطابق قوانین و مقررات اقدام قانونی انجام خواهد شد.

خبرگزاری فارس بر اساس سوژه‌ای که در سامانه سوت‌زنی فارس ثبت شده است، مطلع شد که یک بیمار سندروم داون با شرایطی نامناسب از یک مرکز توانبخشی در سمنان، با آمبولانس به بیمارستان کوثر این شهر منتقل شده است.

«مهدی»، برادر این بیمار سندروم داون است که در پیگیری‌های بعدی، در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، ماجرا را شرح داد و ادعاهایی را درباره شرایط نامساعد جسمانی برادرش در پی ضرب و جرح در این مرکز توانبخشی مطرح کرد.

انتهای پیام/2249/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: مرکز توانبخشی در سمنان مراکز تحت نظارت بهزیستی سازمان بهزیستی سامانه سوت زنی فارس مراکز شبانه روزی نگهداری از معلولان معلولان ذهنی خبرگزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۶۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری هوای قابل قبول برای تهرانی‌ها در یک هفته اخیر

کیفیت هوای تهران در یک هفته اخیر در وضعیت قابل قبول قرار داشته و این وضعیت تا فردا نیز ادامه خواهد داشت. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در حال حاضر کیفیت هوای شهر تهران با شاخص 67 در وضعیت قابل قبول قرار دارد؛ این وضعیت طی یک هفته اخیر پایدار بوده و تهرانی‌ها در هوای قابل قبولی تنفس کرده‌اند. 

از ابتدای سال جاری تاکنون، تهران 33 روز هوای قابل قبول و 5 روز هوای پاک داشته اما در مدت مشابه سال گذشته 6 روز هوای پاک، 31 روز هوای قابل قبول و یک روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس به ثبت رسیده است.

سهم خودروهای پلاک شهرستان در انتشار آلودگی هوای تهراندر حال حاضر دمای هوای تهران 18 درجه سانتیگراد است و پیش‌بینی می‌شود کمینه دما در روز آینده 15 درجه و بیشینه دما 23 درجه سانتیگراد باشد.انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کیفیت هوای تهران در چه وضعیتی است؟
  • کیفیت هوای مشهد «قابل قبول» است
  • گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی
  • پایداری هوای قابل قبول در پایتخت
  • پایداری هوای قابل قبول برای تهرانی‌ها در یک هفته اخیر
  • کیفیت هوای تهران در اولین روز هفته
  • امروز در هوای تهران نفس بکشید
  • هوای تهران در وضعیت «قابل قبول»
  • امروز در تهران نفس بکشید
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است