Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک روزنامه عبری فاش کرد که ارتش اسرائیل قصد ندارد تحقیقی را درخصوص ترور شیرین ابوعاقله آغاز کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، امروز پنجشنبه یک روزنامه عبری فاش کرد که بخش تحقیقات جنایی پلیس نظامی وابسته به ارتش اسرائیل قصد ندارد تحقیقاتی را در مورد قتل «شیرین ابوعاقله» روزنامه نگار فلسطینی شبکه الجزیره آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه اسرائیلی هاآرتص نوشت: «ارتش اسرائیل تحقیقاتی درباره قتل شیرین ابوعاقله آغاز نخواهد کرد، زیرا هیچ شکی وجود ندارد که نظامیان صهیونیستی این جنایت را انجام داده‌اند».

روزنامه هاآرتص در ادامه تاکید کرد: «ارتش اسرائیل بر این باور است که بازجویی از نیروهایش باعث ایجاد اختلاف در ارتش خواهد شد».

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد چهارشنبه 21 اردیبهشت ماه جاری با یورش به اردوگاه جنین در سرزمین‌های اشغالی شیرین ابوعاقله خبرنگار شبکه خبری الجزیره را به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

این خبرنگار هنگام پوشش خبری یورش صهیونیست‌ها به اردوگاه جنین در شمال کرانه غربی در حالیکه جلیقه خبرنگاری بر تن داشت، از ناحیه سر هدف اصابت گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفت و به شهادت رسید و «علی السمودی» تهیه‌کننده این شبکه نیز زخمی شد.

ارتش رژیم صهیونیستی روز جمعه نیز حمله شدید و خشونت آمیزی را به کاروان تشییع پیکر ابوعاقله خبرنگار شبکه الجزیره در قدس اشغالی انجام داد.

شهادت این خبرنگار بازتاب گسترده‌ای در محافل سیاسی و خبری و رسانه‌ای جهان داشته است.

«قدس» روز تشییع ابوعاقله برای یک روز آزاد شد/ صهیونیست‌ها از «شیرین» متنفر بودند|‌گفتگو با مدیر الجزیره در تهران درباره شهادت شیرین ابوعاقلهواکاوی پیام‌هایی از جنایت رژیم اسرائیل در ترور «شیرین ابوعاقله»انتقاد انجمن‌های اسلامی دانشجویان اروپا از سکوت غرب در ماجرای «شیرین ابوعاقله»

علی‌رغم ادعاهای مقامات ارشد رژیم موقت صهیونیستی مبنی بر مقصر بودن فلسطینی‌ها در کشته‌شدن شیرین ابوعاقله ارتش این رژیم به دست داشتن در این جنایت اعتراف کرد.

روزنامه هاآرتص نیز اخیرا گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی بعد از انجام تحقیقاتی درباره ترور ابوعاقله، اذعان کرد که گلوله‌های نظامیان صهیونیست باعث شهادت وی شدند.

طبق این گزارش، بررسی‌های به عمل آمده نشان می‌دهد که یکی از نظامیان یگان مخفی «دوفدیوان» در فاصله 100 تا 150 متری محل شهادت ابوعاقله مستقر شده و طی عملیات نظامی ده‌ها گلوله به محل حضور وی نظر شلیک کردند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی ارتش اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۷۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت تعدادی از کودکان غزه در حمله موشک هدایت شونده صهیونیست‌ها

شبکه سی‌ان‌ان به نقل از کارشناسان سلاح گزارش داد یک موشک هدایت شونده دقیق رژیم صهیونیستی تعدادی از کودکان را در غزه که در حال بازی بودند حدود 2 هفته پیش به شهادت رساند.

به گزارش ایسنا، شبکه سی ان ان گزارش داد: این حمله ۱۶ آوریل در حدود ساعت ۳:۴۰ دقیقه بعد از ظهر در خیابان شلوغی در اردوگاه المغازی در غزه رخ داد.

به رغم اینکه ارتش رژیم صهیونیستی کشتن کودکان را تکذیب می‌کند اما شبکه سی‌ان‌ان تاکید کرد اسناد و مدارکی که درباره مکان حمله جمع آوری شده چیزی کاملا متفاوت با اظهارات ارتش رژیم صهیونیستی را نشان می‌دهد.

بر اساس گزارش این شبکه، یک دختر بچه ۱۰ ساله به نام شهد به همراه ۱۰ کودک دیگر که در خیابان بازی می‌کردند، در این حمله شهید شدند.

این شبکه افزود سه کارشناس سلاح ویدیوها و تصاویر گرفته شده از آسیب‌های ناشی از این حمله و ترکش‌هایی را که بر جای گذاشته، بررسی کردند و به این نتیجه رسیدند که این کشتار احتمالا ناشی از مهمات هدایت شونده دقیق بوده که توسط ارتش رژیم صهیونیستی استفاده شده است.

این شبکه به نقل از کریس کوپ اسمیث، افسر سابق ارتش انگلیس و کارشناس سلاح که در تحقیقات درباره مهمات استفاده شده توسط رژیم صهیونیستی در غزه مهارت دارد، گفت: بر اساس تصاویر گرفته شده از این حادثه این حمله قطعا ناشی از یک موشک هدایت شونده دقیق بوده که توسط یک پهپاد صهیونیستی شلیک شده است.

این حمله حفره کوچکی را در مسیر و شکاف‌های کوچکی را در ساختمان‌های اطراف ایجاد کرد که به گفته کارشناسان سلاح ناشی از ترکش‌های یک موشک پیشرفته بوده است.

بر اساس گزارش سی ان ان بعد از گذشت ۲ هفته ارتش رژیم صهیونیستی همچنان مسؤولیت این حمله را قبول نمی‌کند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در زمان حمله گفته بود که اطلاعی از تعداد قربانیان ندارند اما این حادثه را بررسی می‌کنند.

بعد از ۲ هفته ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بر اساس داده‌های اطلاعاتی دقیق با این حمله موافقت شده بود. ارتش رژیم صهیونیستی هیچ‌گونه اسناد و مدارک اضافی درباره ادعاهای خود ارائه نکرد و به سوالاتی درباره ماهیت هدف یا اینکه آیا افراد مسلحی نیز در این حمله کشته شده‌اند، پاسخ نداد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم
  • شهادت ۱۵ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه در روز جاری
  • شهادت ۱۵ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی
  • شهادت ۱۵فلسطینی در حمله‌های رژیم صهیونیستی
  • شهادت ۱۵ فلسطینی در حمله‌های رژیم صهیونیستی به غزه در روز جاری
  • پایان یورش بیش از ۱۲ ساعته نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم
  • پایان یورش بیش از ۱۲ ساعته نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم+ فیلم
  • شهادت تعدادی از کودکان غزه در حمله موشک هدایت شونده صهیونیست‌ها
  • تداوم درگیری میان مبارزان قسام و نیروهای اشغالگر در شمال طولکرم
  • یورش اشغالگران به مناطق مختلف کرانه باختری/ شهادت ۱۸ فلسطینی