Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود‌ عباس‌زاده مشکینی گفت: جریان مقاومت با مردم با صداقت رفتار کرده و در روزهای سخت اقتصادی چند سال اخیر، حزب الله در کنار مردم بوده و از خودگذشتگی کرده‌ است. مردم لبنان قدرشناس چنین جریانی هستند.

«محمود عباس‌زاده مشکینی» نماینده مردم مشکین‌شهر و سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، در ارتباط با پیروزی حزب‌الله در انتخابات پارلمانی لبنان گفت: در مورد لبنان ما اعتقاد داریم که هر نتیجه‌ای که طی یک انتخابات آزاد انتخاب شود، به نفع مردم این کشور دوست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم لبنان خودشان از نظر معرفت عمومی به ویژه در بحث سیاسی مردم پیشرفته‌ای هستند و قدر تفکر مقاومت را می‌دانند. معمولا اگر روند کارها طبیعی شود همان اتفاقی می‌افتد که کلا به نفع لبنان و مردم آن سرزمین است.

عباس زاده در رابطه با افزایش رای حزب‌الله در مقابل کاهش چشم‌گیر کرسی‌های جریان المستقبل وابسته به حریری افزود: دو اتفاق افتاده است، اتفاق اول این‌ است که جریان مقاومت با مردم با صداقت رفتار کرده و در روزهای سخت اقتصادی چند سال اخیر حزب الله در کنار مردم بوده و از خودگذشتگی کرده‌ است. مردم لبنان قدرشناس چنین جریانی هستند. از طرف دیگر تحرکاتی که در منطقه و با شعارهای فریبنده‌ای ظاهر شده است، دیگر نفاق‌شان برای مردم به اثبات رسیده و طبیعتا تحرکات اسرائیل و رسانه‌های عبری_عربی_غربی که به نوعی می‌خواستند در رفتار سیاسی مردم منطقه و لبنان تاثیر بگذارند، جواب نداده است.

وی در رابطه با چرایی شکست جریان المستقبل و متحدین این حزب خاطرنشان کرد: برای این جریان که کرسی های خود را از دست داد و در انتخابات شکست خورد، بهترین فرصت است که عملکرد خود را بازبینی کرده و ارزیابی کند. علل شکست و علل ریزش رای خود را بررسی کند و آینده خودش را با هدف خدمت به لبنان تنظیم کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی در مورد تاثیر فشار‌های عربستان سعودی بر شکست جریان همسوی خود(حزب المستقبل) عنوان کرد: یک جریاناتی در منطقه می‌خواستند در لبنان تاثیرگذار باشند، این جریانات و ماهیت این جریانات برای مردم لبنان روشن شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لبنان حزب الله انتخابات پارلمانی مردم لبنان حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۷۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر حمله حزب الله لبنان به مقر نیرو‌های گولانی

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما کانال تلگرام ستاد «اطلاع رسانی جنگی مقاومت اسلامی» با انتشار تصویری نوشت: تصویر‌هایی از حمله مقاومت اسلامی لبنان به مقر فرماندهی و محل استقرار «گردان ۵۱ تیپ گولانی» ارتش دشمن اسرائیلی در شهرک صهیونیست نشین «المناره» در شمال فلسطین اشغالی.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصاویر حمله حزب الله لبنان به مقر نیرو‌های گولانی
  • اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی
  • در حوزه عفاف و حجاب کار بر زمین مانده بسیار است
  • فیلم سینمایی تاریخی اقتباسی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • شهادت ۲ فرمانده جماعت اسلامی لبنان در حمله رژیم صهیونیستی
  • کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند
  • بهای خون ۱۴ هزار کودک غزه افق پیروزی را روشن می‌کند
  • تاکید امام جمعه قم بر همراهی همه دستگاها برای استمرار اجرای طرح نور
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند