Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@16:30:02 GMT

شهرداری سرپل‌ذهاب ۴۱ میلیارد تومان بدهی پرداخت کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۷۴۷۷

شهرداری سرپل‌ذهاب ۴۱ میلیارد تومان بدهی پرداخت کرد

«مراد باباخانی» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در آذرماه سال گذشته شهرداری سرپل‌ذهاب ۵۳ میلیارد تومان بدهکار بود و همچنین سه ماه حقوق معوق پرسنل و کارگران را پرداخت نکرده و ۲ بار حساب های این شهرداری مسدود شده بود که با تلاش فراوان در پنج ماه گذشته هشت ماه حقوق پرسنل و کارکنان با معوقات پرداخت شده و از مجموع بدهی ۵۳ میلیاردی تنها ۱۲ میلیارد تومان بدهی باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت:  دلیل معوقه حقوق های اخیر کارگران شهرداری، احکام دادگستری است که متاسفانه به سال های گذشته مربوط و باعث مشکل شده است.

شهردار سرپل ذهاب گفت: ۲ هکتار زمین در سال ۹۱ جهت احداث کارخانه شن و آسفالت خریداری شده که شهرداری به صاحب ملک بدهکار و حساب شهرداری مسدود و موجب برداشت حساب شد.

باباخانی ادامه داد: در شهرداری سرپل ذهاب ۲ شرکت با جمعیت ۲۴۰ نفر فعالیت دارند که حقوق پرسنل ۶۰نفر از یکی از شرکت ها در فروردین ماه پرداخت شده و شرکت دیگر با ۱۸۰ پرسنل عیدی ۵۰ درصد و حقوق فروردین ماه پرداخت شده است.

وی یادآور شد: در ایام نوروز شهرداری سرپل ذهاب در بحث پذیرای مهمانان نوروزی در سطح استان مقام اول کسب کرده، در همایش بزرگ سالروز عملیات بازی دراز دوشادوش سپاه پاسداران در صحنه پای کار بوده است.

باباخانی گفت: بعد از زلزله سال ۹۶ و آسیب جدی به کوچه ها و معابر و خیابان ها در سرپل‌ذهاب متاسفانه آسفالت صورت نگرفته و اگر در این شرایط کوتاهی مشهود است به دوران شهرداری سابق برمی گردد.

وی ادامه داد: شهرداری سرپل ذهاب از لحاظ مالی در مضیقه است و ماهیانه سه میلیارد تومان به پرسنل حقوق پرداخت می کند و این در حالی است شهرداری سرپل ذهاب در درجه ۷ قرار دارد و باید ۲۲۳ نفر نیرو داشته باشد اما ۳۶۷ نفر نیرو دارد.

شهردار سرپل ذهاب گفت: در زمان زلزله سرپل ذهاب، شهرداری ۱۴ هزار مجوز ساخت به صورت رایگان صادر کرده، در این شرایط سخت اقتصادی، از محل عوارض و ماده ۱۰۰ مردم باید نهایت همکاری در پرداخت حق الحساب داشته باشند.

سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت و ۴۸ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.

برچسب‌ها سرپل ذهاب ایرنا سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرپل ذهاب ایرنا سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور سرپل ذهاب ایرنا سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور شهرداری سرپل ذهاب میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۷۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالث

 با ابلاغ جدید بیمه مرکزی، شرط پرداخت بدهی‌های عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث لغو شده است.

به گزارش تسنیم، با ابلاغ رسمی بیمه مرکزی از 17 تیرماه سال 1402 صدور کد یکتای بیمه‌نامه شخص ثالث منوط به مفاصاحساب عوارض آزادراهی و بزرگراهی شد و در صورت بدهی بیمه‌گذار، سامانه سنهاب کد یکتا صادر نمی کرد.

بیمه مرکزی البته تأکید کرده بود که  بدهی جریمه‌های راهنمایی و رانندگی ربطی به بیمه‌ها ندارد و  فقط بدهی عوارض آزادراهی و بزرگراهی در صدور بیمه‌نامه شخص ثالث بررسی می‌شود.

این بخشنامه البته واکنش های متعددی را درباره کاهش آمار بیمه شخص ثالث را به همراه داشت و نامه ‌نگاری هایی درباره لغو این شرط با وزیر اقتصاد انجام شده بود.

برهمین اساس نیز رئیس کل بیمه مرکزی در بخشنامه ای به صنعت بیمه شرط صدور بیمه نامه شخص ثالث بعد از تسویه بدهی عوارض آزادراهی را لغو و تأکید کرد: شرط اخذ مفاصاحساب بدهی‌های ناشی از عوارض آزادراهی از متقاضیان خدمات بیمه شخص ثالث توسط شرکت‌های بیمه گر لغو شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ميزان حق بيمه شخص ثالث چقدر افزايش مي‌يابد؟ دستور جدید احمدی نژاد درباره بیمه شخص ثالث

دیگر خبرها

  • احقاق حقوق کارگران شهرداری، خط قرمز شورای ششم
  • شهرداری توان پرداخت حقوق به کارگران را ندارد؛ مسئولان کمک کنند
  • حقوق کارگران در موعد مقرر پرداخت شود
  • توانایی پرداخت مزایای کارگران شهرداری دهدشت فراهم نیست
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرداری بندرعباس
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالث
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • لغو شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث