Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای علیرضا شاه‌میرزایی گفت: از ابتدای اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها، توزیع روغن خوراکی با همکاری شرکت‌های پخش در چهار مرحله آغاز شد که سه مرحله آن به صورت موفقیت‌ آمیز به پایان رسید و مرحله چهارم آن در حال انجام است. در واقع ما از شرایط حاد کمبود روغن خوراکی در فروشگاه‌ها با افزایش میزان تولیدات عبور کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر صمت می‌گوید: خرده‌فروشی‌های مرتبط با طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها بیش از ۵۰۰ هزار واحد هستند. خرید بیش‌تر مردم در روز‌های پیش از اجرای طرح و عرضه کم‌تر، کمبود کالا‌هایی مانند روغن در فروشگاه‌ها جدی بود؛ اما در طرح توزیع ضربتی به سرعت توانستیم این کمبود را جبران کنیم.

به گفته او، در دو روز بیش از ۶۰ درصد فروشگاه‌های زنجیره ای، دارای روغن خوراکی برای فروش بودند؛ سپس با همکاری دستگاه‌های نظارتی و بازرسی،   مانع‌زدایی از شرکت‌های پخش صورت گرفت. همچنین اختلاف نظر‌ها وتفسیر‌های متفاوتی که در مورد مفهوم احتکار، ترکیب کالا‌های پایه و کالا‌های دارای ارزش افزوده و همچنین چگونگی درج قیمت بر روی کالا بود، رفع شد و موانعی که از سوی دستگاه‌های نظارتی در مسیر پخش سریع کالا ایجاد شده بود برداشته شد. 

آقای شاه‌میرزایی درباره خبر منتشره درباره درخواست معاونت بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی برای جابه‌جایی اختصاص ارز کالا‌های اساسی از ارز ترجیحی به ارز نیمایی گفت: این جابه‌جایی در سامانه اعمال شده و واردکنندگان کالا‌های اساسی مانند روغن از فردا می‌توانند از ارز نیمایی استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روغن خوراکی کمبود روغن روغن خوراکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۷۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود وارفارین نداریم/ توزیع در داروخانه‌های منتخب

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: طی ۷۵ روز گذشته توزیع وارفارین چند برابر شده و بیماران قلبی اطمینان داشته باشند که این دارو به مقدار بیش از نیاز وارد کشور شده و هیچ نگرانی برای تأمین داروی خود نداشته باشند.

بنابر این گزارش، در روزهای اخیر نیز محموله‌های بزرگ از وارفارین به مراکز توزیع دارو و داروخانه‌ها توزیع شده و موجودی مناسبی از این دارو وجود دارد و با پلن معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور در داروخانه‌های منتخب، دپوی مناسبی از این دارو موجود است.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو با تاکید بر اینکه وارفارین در داروخانه‌های مشخصی عرضه می‌شود، اضافه کرد: مردم می‌توانند از طریق سامانه ۱۹۰، اپلیکیشن تیتک و یا درگاه mobile.ttac.ir با وارد کردن نام دارو، وارفارین را از نزدیک‌ترین داروخانه تهیه کنند.

کد خبر 6096096 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • هشدار ستاد مبارزه با قاچاق کالا به صاحبان مالها
  • برنج و روغن شامل ارز ترجیجی شد
  • جمع آوری روغن زیتون از بازار چهارمحال و بختیاری
  • جمع آوری روغن زیتون با نام تجاری «سابرسو»
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • قیمت روغن خوراکی امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • چه افرادی در معرض کمبود ویتامین B۱۲ قرار دارند؟
  • استقبال خانوار‌های استان همدان از طرح کالابرگ فجرانه
  • استقبال خانوارهای استان همدان از طرح کالابرگ فجرانه
  • کمبود وارفارین نداریم/ توزیع در داروخانه‌های منتخب