Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان شمالی، سید جواد ایلالی اظهار داشت: یکی از مدیران کل سابق خراسان شمالی بازداشت شد.

دادستان بجنورد ادامه داد: این مدیر خاطی به موجب گزارش مراجع نظارتی و در نتیجه تحقیقات و بررسی‌های اولیه، مرتکب جرایم مالی و سو استفاده از بیت المال شده بود که با توجه به مستندات ارائه شده، روز گذشته تحت تعقیب قضائی قرار گرفت و دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل شده و مراتب در یکی از شعب بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان مطرح رسیدگی است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان شمالی افزود: نوع و ماهیت اتهامات انتسابی به متهم و دیگر ابعاد مختلف این پرونده و نیز شناسایی دیگر ایادی احتمالی مرتبط با این موضوع در دست بررسی است و اخبار تکمیلی با ذکر جزئیات، متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

ایلالی با تأکید بر ضرورت صیانت از حقوق عامه و حفاظت از بیت‌المال به عنوان رسالت ذاتی دستگاه قضائی به متعرضین به بیت‌المال هشدار داد و عنوان کرد: در حال حاضر در شرایط خاص و ویژه‌ای قرار داریم و معیشت مردم و حوزه مسائل اقتصادی از اهمیتی خاص برخوردار است لذا اجازه نمی‌دهیم عده‌ای با سوءاستفاده جایگاه خود هم قانون را زیرپا بگذارند و هم برای نظام و حاکمیت هزینه تولید و تحمیل کنند و از طرف دیگر با فرصت طلبی، منافع شخصی را به حقوق دیگران ترجیح دهند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خاطرنشان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی، مدیران مجرم و متخلف جایی در دستگاه‌های اجرایی ندارند و در هر مقام و مسندی که باشند اقدامات آنها مورد رصد قرار داشته و با برخورد جدی دستگاه قضائی مواجه خواهند بود.

کد خبر 5494044

منبع: مهر

کلیدواژه: اختلاس بازداشت بجنورد بوشهر کرمانشاه احتکار گرد و غبار آلودگی هوا هدفمندی یارانه ها کالاهای اساسی آمار کرونا تنظیم بازار خراسان رضوی ویروس کرونا مشهد ایلام خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۷۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بزرگترین مزرعه رمز ارز در خراسان شمالی

فرمانده انتظامی فاروج از کشف ۴۷ دستگاه ماینر به ارزش ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.  

به گزارش پایگاه خبری پلیس خراسان شمالی، سرهنگ علیرضا پوربه روز یکشنبه اظهار کرد: گزارشی مبنی بر نصب و استفاده دستگاه های ماینر در یک واحد تولیدی پرورش قارچ در یکی از روستاهای فاروج دریافت شد.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با همکاری اداره اطلاعات سپاه و اداره برق پس از شناسایی محل نصب دستگاه های استخراج ارز دیجیتال به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی فاروج ادامه داد: در بازرسی ماموران از این واحد تولیدی تعدادی تونل مشاهده شد که در داخل آن ۴۷ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال فعال بود.

سرهنگ پوربه خاطرنشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

ماینر، دستگاه تولیدکننده رمز ارز (نوعی دارایی دیجیتال) است که به صورت غیرمتمرکز تولید و نگهداری می‌شود و برای استخراج آنها باید محاسبات ریاضی پیچیده‌ای توسط رایانه به‌صورت مستمر انجام شود که مستلزم مصرف برق زیادی است.

متوسط انرژی مورد نیاز برای استخراج هر بیت‌کوین به عنوان اولین رمزارز ساخته شده، حدود ۳۰۰ مگاوات ساعت برآورد می‌شود که این انرژی به صورت متوسط معادل مصرف برق بیش از ۳۵ هزار واحد مسکونی در یک روز است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • ماموریت ویژه دادگستری البرز برای شناسایی مدیران شهری متخلف
  • جرایم مدیران شهری در البرز تحت رصد معاونت پیگیری پرونده‌های خاص
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج «ارز دیجیتال» در استان خراسان شمالی
  • بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در خراسان شمالی کشف شد
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج رمز ارز در خراسان‌شمالی
  • کشف بزرگترین مزرعه رمز ارز در خراسان شمالی
  • تالار افلاک خرم آباد به علت تیراندازی‌ در مجالس عروسی پلمب شد
  • پلمپ تالاری که باعث لغو پروازهای یک فرودگاه در ایران شد!
  • پلمپ تالاری که باعث لغو پروازهای یک فرودگاه در ایران شد! + جزئیات