Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار بوشهر از افتتاح پروژه ورزشی ناقص در روستای زبار شهرستان عسلویه خودداری کرد و افتتاح آن را منوط به تکمیل کامل پروژه دانست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از عسلویه، احمد محمدی‌زاده با همراهی نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مدیران استانی و شهرستانی برای افتتاح چمن مصنوعی روستای زبار شهرستان عسلویه به این روستا سفر کرد که با مشاهده نواقص پروژه، از افتتاح چمن مصنوعی خودداری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افتتاح آن را منوط به تکمیل کامل پروژه دانست و افزود: توجه به مطالبات جوانان از جمله توسعه زیرساخت‌های ورزشی در اولویت است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در برنامه امسال قرار دارد گفت: طرح‌های مختلف عمرانی، زیرساختی، ورزشی، خدماتی، آبرسانی، تولیدی و اشتغال‌زایی در استان در حال اجرا است که افتتاح آنها در سال جاری در اولویت قرار دارد.

محمدی‌‌زاده بیان کرد: امسال توجه ویژه‌ای به طرح‌های اشتغال‌زایی شده که بر اساس برنامه‌ریزی تحول اساسی در استان ایجاد می‌شود.

افزایش اعتبارات از محل مسئولیت‌های اجتماعی صنایع پارس جنوبی

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرا طرح‌های عمرانی و ورزشی در مناطق جنوبی استان افزود: بر اساس اعتبارات تخصیص یافته از محل مسئولیت‌های اجتماعی امسال ضمن افزایش این اعتبارات تحول اساسی در این حوزه ایجاد می‌شود.

حجت‌الاسلام موسی احمدی توجه به نخبگان را مورد تأکید قرار داد و افزود: یکی از محورهای سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین توجه به جوانان نخبه و شرکت‌های دانش‌بنیان است که صنایع پارس جنوبی باید به جوانان توجه ویژه کنند.

استاندار بوشهر: قانون و مصوبات مسئولیت‌های اجتماعی در استان اجرایی شوداستاندار بوشهر: صنایع سنگین 3 درصد سود سالانه به مسئولیت‌های اجتماعی اختصاص دهنداعتبارات منطقه پارس جنوبی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی 3برابر شد + فیلم

در این برنامه تعدادی از جوانان روستای زبار  عسلویه، مسائل و مشکلات حوزه ورزش و سایر مطالبات منطقه را با استاندار در میان گذاشتند و استاندار بوشهر ضمن استماع سخنان جوانان، برای پیگیری مشکلات مطرح شده قول مساعد داد.

زمین چمن مصنوعی روستای زبار عسلویه به مساحت 10 هزار و 200 مترمربع است که با بهسازی فضای اطراف آن آماده بهره‌برداری خواهد شد.

انتهای پیام/190/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسئولیت های اجتماعی استاندار بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۷۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدهادی رستمیان صبح دوشنبه در بازدید از پروژه‌های شاخص راهداری دشتستان با حضور مدیرکل راهداری استان و نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌های بخش عمرانی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر اظهار داشت: حجم اعتبارات راهداری در دولت سیزدهم چند برابر شده است.

وی گفت: با حمایت از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در استان بوشهر، در زمینه تسریع پروژه‌های راهداری تلاش خواهد شد.

کد خبر 6097821

دیگر خبرها

  • افتتاح بزرگ‌ترین نیروگاه خورشیدی انشعابی استان تهران به دست هایپراستار
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • دستگاه‌ها به مسئولیت‌ در قبال آموزش و پرورش عمل نمی‌کنند
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • صعود شهریارِ مهدی طارمی به لیگ دسته اول فوتبال جوانان
  • صعود تیم مهدی طارمی به لیگ دسته اول جوانان ایران
  • ایفای مسئولیت اجتماعی صنایع برای واحد تجاری، جامعه و محیط سودمند است
  • کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند
  • جزئیات جدید از تشکیل استان‌های غربی و شرقی تهران