Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، ادهم کرد زبلی اظهارداشت: امید آرامی فرنگی کار شایسته و نابغه کشتی این استان در رقابت های بین المللی کشتی جام پتکو سیراکوف و ایوان ایلی‌اف – بلغارستان در وزن ۶۰ کیلوگرم با شکست کشتی گیرانی از قزاقستان، ترکیه و بلغارستان میزبان در فینال تمام ایرانی شاهکار کرد و با نتیجه ۲ بر ۱ پیروز میدان شد و اولین مدال رسمی در قالب تیم ملی جمهوری اسلامی ایران را به ارمغان آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ملی پوش ارزنده سیستان و بلوچستان با این قهرمانی جواز حضور در مسابقات امیدهای جهان و رقابت های آسیایی را نیز به دست آورده است.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: آرامی کشتی‌گیر موفق استان به عنوان عضو ثابت تیم ملی جوانان تاکنون با حضور در رقابت‌های ترکیه، تهران، آذربایجان، تایوان و تفلیس گرجستان پنج مدال طلای بین‌المللی، آسیایی و جهانی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است.

وی ادامه داد: همچنین کسب چند دوره عنوان قهرمانی کشور از دیگر موفقیت‌های این کشتی‌گیر سیستان و بلوچستانی محسوب می‌شود.

کرد اظهارداشت: هم‌اینک بیش از یکهزار ورزشکار به طور سازمان یافته در رشته کشتی در سیستان و بلوچستان مشغول به فعالیت هستند.

برچسب‌ها فدراسیون های ورزشی کشتی وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون های ورزشی کشتی وزارت ورزش و جوانان فدراسیون های ورزشی کشتی وزارت ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۸۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، صبح امروز به وقت محلی وزیر ورزش و جوانان برای حضور به عنوان مهمان ویژه در دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا وارد بانکوک تایلند شد.

ناصرالدین حیدری سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند و مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در بدو ورود وزیر ورزش و جوانان به بانکوک ضمن حضور در فرودگاه، به هاشمی خوش‌آمد گفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور پررنگ صنایع دستی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ورزش زورخانه‌ای نماد ورزش پهلوانی
  • حضور غرفه سیستان و بلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان