Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@03:52:04 GMT

از دستگیری زن مواد فروش تا کشف ۸ قبضه سلاح غیر مجاز

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۸۰۶۳

از دستگیری زن مواد فروش تا کشف ۸ قبضه سلاح غیر مجاز

به گزارش خبرنگار مهر، کلانشهر تهران بستر حوادث و جرایم مختلفی است هر روز تماس‌های زیادی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران گرفته می‌شود که بسیاری از آنها عملیاتی شده و منجر به دستگیری مجرم یا مجرمانی می‌شود.

در این بسته خبری به گوشه‌ای از مأموریت‌ها، حوادث و جرایم می‌پردازیم.

دستگیری زن سوداگر محله فرجام

سرهنگ اردشیر نادری سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سوداگر محله فرجام که خانمی ۳۰ ساله بود خبر داد و گفت: در پی اخبار دریافتی مبنی بر توزیع مواد مخدر در محله فرجام و نارضایتی اهالی محل رسیدگی به موضوع و دستگیری سوداگر مرگ در دستور کار عملیات کلانتری ۱۳۶ فرجام قرار گرفت و تحقیقات اولیه را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مأموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی هویت و مخفیگاه متهم را شناسایی کردند گفت: در تحقیقات صورت گرفته صحت و سقم موضوع و فروش مواد مخدر توسطی خانمی در محله فرجام تأیید و پس از اخذ مجوز قضائی به مخفیگاه متهم مراجعه و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه متهم در حال توزیع مواد دستگیر و در بررسی از محل ۸ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اینکه متهم خانمی ۳۰ ساله بوده و در تحقیقات اولیه به جرم خود و توزیع مواد مخدر در محله فرجام اعتراف کرد گفت: پرونده و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۸ قبضه سلاح غیر مجاز در شمال تهران

سرهنگ کیومرث حسنوند سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت از کشف ۸ قبضه انواع سلاح غیر مجاز در محله ونک تهران خبر داد و گفت: در پی تماس با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تهدید خانمی با سلاح گرم در محله ونک عملیات کلانتری ۱۴۵ ونک سریعاً برای بررسی موضوع وارد عمل شده و به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه مأموران سریعاً در محل حاضر شده و متهم را با یک قبضه سلاح شکاری در حال درگیری با خانمی مشاهده کردند گفت: در بررسی به عمل آمده طرفین درگیری به علت مشکلات مالی با هم درگیر شده بودند که متهم اقدام به تهدید با سلاح شکاری کرده است که سریعاً متهم دستگیر شد و با اخذ مجوز قضائی در بررسی از مخفیگاه متهم تعداد ۸ قبضه انواع سلاح شکاری و جنگی و ۲۵۴ فشنگ مربوطه کشف شد.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهم ۴۵ ساله در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی و نگهداری سلاح شکاری و جنگی اعتراف کرد

سرهنگ حسنوند با اشاره به اینکه تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهم و بررسی سلاح‌های مکشوفه به جهت استفاده یا عدم استفاده ادامه دارد گفت: پرونده و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

۱۴۱۰ کیلو گرم غذای حیوانات خارجی و قاچاق کشف شد

سرهنگ حسین مافی سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری پایتخت از کشف ۱۴۱۰ کیلو گرم غذای حیوانات خارجی و قاچاق خبر داد و گفت: در پی اخبار دریافتی مبنی بر توزیع و نگهداری غذای حیوانات خارجی و غیر مجاز در محله هفت چنار رسیدگی به موضوع در دستور کار عملیات کلانتری ۱۱۱ هفت چنار قرار گرفت و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه مأموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی هویت و مخفیگاه متهم را شناسایی کردند افزود: با اخذ مجوز قضائی به مخفیگاه متهم مراجعه و در یک عملیات غافلگیرانه وی را در محل دستگیر و در بررسی از محل تعداد ۹۴ بسته انواع غذای حیوانات خارجی و قاچاق به مقدار ۱۴۱۰ کیلو گرم و فاقد هرگونه مجوز قانونی کشف شد.

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: متهم ۳۵ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و توزیع غذای حیوانات خارجی و قاچاق در شهر تهران و محله هفت چنار اعتراف کرد شد و گفت بسته‌ها را از یکی از استان‌های غربی کشور تهیه می‌کندذکارشناسان ارزش اموال کشف شده را ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کردند و پرونده و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف محموله بزرگ فیلتر و لوازم خودرو قاچاق در ری

سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به کشفیات اخیر پلیس ری طی ۲۴ ساعت گذشته، گفت: با تحقیقات همکارانم در کلانتری خاور شهر، مشخص شد که یک محموله بزرگ فیلتر و لوازم خودرو قاچاق با بارنامه‌های جعلی به یک انبار کالا در محدوده قاسم آباد منتقل شده است.

وی با اشاره به اینکه با بررسی و کنترل دقیق انبارهای کالا در نهایت محل دپوی این اموال شناسایی و نتیجه بررسی‌های پلیسی به مرجع قضائی منعکس شد، اظهار کرد: روز گذشته به همراه نمایندگان اتحادیه اصناف از انبار کالا بازدید و ۱۷ هزار قلم فیلتر و لوازم خودروی قاچاق فاقد مجوزهای قانونی کشف شد که ارزش این اموال توسط کارشناسان ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به این که قاچاق کالا آسیب‌های جدی به اقتصاد جامعه وارد می‌کند، افزود: اجناس کشف شده خارجی هستند که پس از عبور از مرزهای کشور، بارگیری شده و توسط قاچاقچیان به این انبار منتقل شده است و قاچاقچیان قصد داشتند این اجناس را در بازار مصرف عرضه کنند که با درایت و هوشمندی همکارانم در کلانتری خاور شهر این انبار شناسایی و اموال قاچاق توقیف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: ۲ عضو اصلی این باند قاچاق دستگیر شده اند و پس از تحقیقات تکمیلی در اختیار مرجع قضائی قرار خواهند گرفت.

سرهنگ جلیلیان در پایان از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر مجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

کد خبر 5494069 مهشید جعفری معظم

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس آگاهی نیروی انتظامی دستگیری سارق شهرداری تهران قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده علیرضا زاکانی آلودگی هوا شورای شهر تهران هلال احمر جمهوری اسلامی ایران حج تمتع سازمان حج و زیارت احتکار دستگیری شهر تهران شرکت کنترل کیفیت هوای تهران قوه قضاییه پلیس راهور تحقیقات اولیه مرجع قضائی مخفیگاه متهم پلیس پیشگیری غیر مجاز محله فرجام سلاح شکاری مواد مخدر ۸ قبضه کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۸۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن 

به گزارش قدس خراسان، عباس درودی نیا در تشریح ماجرای قتل هولناک زن جوان اظهار کرد: پیرو وقوع یک فقره قتل عمدی که خانمی جوان داخل خودروی شخصی خود با ضربات متعدد چاقو به گردن و سینه در حد فاصل میدان امام رضا(ع) و میدان نماز به قتل رسیده بود، بلافاصله با دستور دادستانی، بازپرس ویژه قتل دادسرای شهرستان به همراه تیمی از مامورین پلیس آگاهی و پزشکی قانونی در محل وقوع جرم حاضر که برابر تحقیقات اولیه در صحنه جرم، احتمال ارتکاب قتل توسط راننده خودروی پراید ۱۱۱ سفید رنگ با پلاک نامعلوم تایید شد. 

دادستان بردسکن افزود: با توجه به اختلافات مقتوله با شوهر سابقش که احتمال ارتکاب قتل توسط وی قویاً متصور بود، تعداد ۴ تیم عملیاتی از مامورین پلیس آگاهی و سایر پلیس‌های تخصصی جهت دستگیری مشارالیه اعزام و اقدامات تخصصی جهت رصد نامبرده در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به متواری شدن مظنون پرونده از همان لحظه جنایت ادامه داد: با همکاری تنگاتنگ و مستمر مجموعه اطلاعات جنایی مرکز استان،با انجام اقدامات فنی، موقعیت سوژه به صورت شبانه روزی رصد که با توجه به تشدید اقدامات صورت پذیرفته و شناسایی محل اختفای وی، نهایتا پس از ۵ روز متهم دستگیر و جهت انجام تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.

درودی نیا تصریح کرد: متهم به قتل عمد که در تحقیقات اولیه خود منکر هرگونه حضور در صحنه جرم و ارتکاب قتل شده بود ، با ارائه دلایل و شواهد موجود نهایتاً لب به اعتراف گشود و به ارتکاب قتل با ضربات متعدد چاقو اعتراف و با راهنمایی وی آلت قتاله نیز کشف شد.

دادستان بردسکن همچنین گفت: در ادامه روند رسیدگی به پرونده، صحنه قتل با حضور بازپرس  شهرستان بازسازی و قاتل با صدور قرار بازداشت موقت، روانه زندان شد.

وی یادآور شد: پرونده مربوطه با توجه به حساسیت نوع جرم با سرعت و قاطعیت در دست رسیدگی و تکمیل تحقیقات مقدماتی است.

خبرنگار: علی نوری

دیگر خبرها

  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • کشف ۲ میلیارد تومان دخانیات قاچاق در این شهر
  • شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور و دستگیری ۲۰ متهم
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • کشف هزاران عدد دخانیات قاچاق در غرب تهران
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن