Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@22:31:34 GMT

«از مزرعه تا سفره» را با رادیو تجربه کنید

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۸۰۹۹

«از مزرعه تا سفره» را با رادیو تجربه کنید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، فاطمه بی تقصیر، نویسنده و تهیه کننده درباره جزییات برنامه جدید «از مزرعه تا سفره» در شبکه رادیویی سلامت گفت: این برنامه جدید با گویندگی ندا خواجه نوری در قالب ساختار جدید از پنجشنبه هفته گذشته ۲۲ اردیبهشت ماه با محوریت ایمنی و سلامت تغذیه آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه محصولات کشاورزی، باغی، زراعی مورد بررسی قرار می گیرد.

وی ادامه می دهد: موضوع روز پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت به فرآیند تولید گوجه فرنگی از مزرعه تا سفره اختصاص دارد. روز پنجم خرداد ماه هم فرآیند تولید سبزی خورد بررسی خواهد شد. ضمن اینکه محمد رضا امیری مدیر زراعت جهاد کشاورزی استان تهران کارشناسی برنامه را بر عهده دارد. در این چارچوب شناسایی و معرفی محصولات سالم به مصرف کنندگان از مزرعه تا سفره، دغدغه ما در این برنامه است. همچنین آشنایی مصرف کننده با محصولات کشاورزی و اهمیت تغذیه ای آنها در این برنامه با ارتباط تلفنی کارشناسان مختلف مورد توجه قرار می گیرد.

این تهیه کننده اشاره می کند: این برنامه هر بار به معرفی یکی از محصولات غذایی از مزرعه تا سفره می پردازد. بر همین اساس مخاطبان شنونده صحبتهای کارشناس کشاورزی را درباره سلامت کاشت، داشت و برداشت محصولات متنوع کشاورزش هستند. این در حالی است که پرداختن به موضوع بسته بندی محصول و ورود آن به بازار تا رسیدن به سفره خانوار بخش دیگر برنامه را تشکیل می دهد.

بی تقصیر افزود: یکی از آیتم ها به تولیدات دانش بنیان و بخشی هم به ایمنی غذا اختصاص دارد. ضمن اینکه نکات کلیدی سازمان جهانی بهداشت برای غذای سالم و ایمنی غذایی از کشاورزان و تولیدکنندگان گرفته تا فروشندگان و مصرف کنندگان گفته می شود. در این برنامه بخشی هم به معرفی کشاورزان و مصرف کنندگان اختصاص دارد. آیتمی به عنوان پزشک مزرعه نیز برای پرداختن به موضوع سلامت کشاورزان و منابع انسانی در محیط مزرعه می پردازد. در آیتم لقمه خبر، خبرهای حوزه تغذیه را در چهارچوب از مزرعه تا سفره به اطلاع مخاطب می رسانیم. ضمن اینکه خبرهایی نیز درباره تولید و توزیع مواد غذایی در مزرعه و بازار خواهیم داشت.

برنامه از مزرعه تا سفره پنجشنبه ها ساعت ۱۸:۲۰ از گروه تغذیه رادیو سلامت روانه آنتن می شود.

کد خبر 5494060 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: رادیو رادیو سلامت برنامه رادیویی تئاتر ایران فیلم کوتاه جشنواره فیلم کن فیلم سینمایی کارگردان تئاتر سینمای مستند سازمان سینمایی کنسرت موسیقی اداره کل هنرهای نمایشی تئاتر شهر سازمان صداوسیما موسیقی ایرانی حضور هنر ایران در جهان مزرعه تا سفره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۸۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراکز خرید محصولات کشاورزی در استان گلستان از ۱۵ اردیبهشت فعال می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ محمد برزعلی افزود: پیش بینی می‌کنیم امسال بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار تُن انواع محصول ازجمله گندم، جو و کلزا برداشت شود.

وی از کشاورزان خواست: محصولات خود را فقط به مراکز مجاز تحویل دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دشت هراز بزرگترین تولیدکننده برنج مازندران است
  • ۲۱ درصد گازهای گلخانه‌ای تولیدی مربوط به بخش کشاورزی است
  • رادیو انعکاس‌دهنده صدای مردم است
  • برای فروش سفره یکبار مصرف چه باید کرد
  • کودک از چه سنی می‌تواند ماست بخورد؟
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • فعال شدن مراکز خرید محصولات کشاورزی در استان گلستان از ۱۵ اردیبهشت
  • مراکز خرید محصولات کشاورزی در استان گلستان از ۱۵ اردیبهشت فعال می‌شود
  • مصرف برخی خوراکی‌ها احتمال ابتلا به سرطان را افزایش می‌دهد
  • به محض ترک قند و شکر در بدن چه می‌شود؟