Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، طی یکی دو روزه گذشته بیلبوردی با موضوع فروش مرغ در یزد، با عنوان«عرضه گوشت و مرغ با پرداختچک دو ماهه، بدون ضامن» در سطح شهر نصب و منتشر شده است. این تصویر در فضای مجازی حاشیه ساز شد و برخی آن را بهانه تمسخر طرح جدید دولت در اصلاح یارانه‌ها کردند.

شهرداری: به ما ربطی ندارد 

حامد سلطانی سخنگوی شهرداری مرکزی یزد در این خصوص به خبرنگار فارس از این استان، اظهار کرد: مدیریت بیلبوردهای شهری به دو صورت برون سپاری (توسط بخش خصوصی) و سازمانی(توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری) انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این که آگهی فروش چکی مرغ در بیلبوردهای واگذار شده به بخش خصوصی منتشر شده و مسئولیت تایید محتوا به عهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است.

ارشاد: محتوا قانونی است اما در زمان نصبش بی سلیقگی شده

 احسان عابدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد هم در این خصوص به خبرنگار فارس اظهار کرد: این آگهی توسط واحد ارزیابی و تایید محتوای اداره کل تایید شده ولی به دلیل شرایط کنونی قیمت و عرضه مرغ در استان قرار شده این بیلبورد از منظر شهری حذف شود.
بیلبورد جمع می‌شود

احمد شبانی مسئول نظارت و تایید محتوای تبلیغاتی اداره کل ارشاد یزد هم در این خصوص به خبرنگار فارس اظهار کرد: محتوای این بیلبورد به لحاظ قانونی مشکلی نداشته است.
وی افزود: مراحل تایید محتوا قبل از گرانی مرغ و شرایط کنونی عرضه این محصول انجام، ولی متأسفانه در نحوه نصب و زمان انتشار آن بی سلیقگی شده است.
شبانی در پایان گفت: با دستور مدیرکل ارشاد یزد قرار است این بیلبورد از سطح شهر جمع آوری شود.
به گزارش فارس، پس طرح اصلاح یارانه‌های کالاهای اساسی و پرداخت ماهانه ۴۰۰ هزار تومان به ازای هر نفر در دهک‌های کم درآمد، اقشار ضعیف از فقر مطلق فاصله گرفتند. دهک های ضعیف جامعه با پرداخت کمک هزینه معیشت مبلغ مایحتاج گوشت و مرغ مصرفی خانوار را به طور مستقیم دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/الف

منبع: فارس

کلیدواژه: بیلبورد استان یزد فروش مرغ فروش چکی ارشاد یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۸۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای ضرب‌الاجل قالیباف به دولت چیست؟

آفتاب‌‌نیوز :

جلال رشیدی کوچی درباره ضرب‌الاجل رئیس مجلس به دولت درباره مسائل اقتصادی و این که افکار عمومی مطرح می‌کند این ضرب‌الاجل چرا زودتر از این مطرح نشد آیا این اتفاق ربطی به کرسی ریاست در مجلس دوازدهم پیدا می‌کند، گفت: هنگامی که در این زمان انجام می‌شود خواه ناخواه همین ذهنیت ایجاد می‌شود، زیرا قبل از آن هم فرصت بود و این گونه نیست که دولت آقای رئیسی الان سر کار آمده باشد، اما وقتی در این زمان مطرح می‌شود ناخواسته ذهن به این سمت می‌رود که این تقارن می‌تواند همان ذهنیت را ایجاد کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همانطور که به نظر می‌آمد این ضرب‌الاجل در این چند روز که مجلس هم جلسه داشت، جواب نداد، چون عملا این چند روز مجلس روی بودجه بود و بعد هم تعطیل شد و هفته آخر هم اختتامیه است و نخود و نخود هرکه رود خانه خود.

وی درباره این‌که آیا دولت از مجلس حساب می‌برد، بیان کرد: الان دیگر خیر مجلس در روز‌های آخر خودش است، به جز این‌که زهر چشمی باشد برای مجلس بعدی که اگر این آقایان به عنوان هیأت رئیسه باشند ممکن است بخواهند کاری کنند.

رشیدی کوچی درباره این‌که برخی مدعی هستند که مجلس دوازدهم هم ممکن است وکیل الدوله باشد، گفت: خیر، حدس و پیش‌بینی‌ام این است که مجلس بعدی بیشتر از این درگیر حواشی خواهد بود و تسویه حساب‌های درون حزبی و گروهی انجام خواهد شد. تسویه حساب‌هایی که از الان شروع شده است و آن زمان چه بشود!

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت اجرا شده است
  • گشت ارشاد مدیران بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • ماجرای ضرب‌الاجل قالیباف به دولت چیست؟
  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت و بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • ۹۵ درصد بودجه پیشنهادی دولت تایید شد
  • رسوایی بی بی سی درباره نیکا شاکرمی وارد فاز جدید شد!
  • اینجا به تماشای ایثار بنشینید؛ معلمانی که پیامبر زمان خود شده‌اند
  • گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • غرفه فرهنگ و هنر با موضوع خلیج فارس در سیریک راه‌اندازی شد
  • نتانیاهو و کابوس حمله به رفح