Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، رویداد نهایی ششمین دوره مسابقات هوش مصنوعی امیرکبیر (مهما) که با حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول اجرایی شد، عصر امروز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، در محل ساختمان ابوریحان این دانشگاه آغاز شد و تا فردا ادامه دارد.

نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور با دو عنوان چالش‌ هوش مصنوعی «پیش بینی ترافیک اینترنت مصرفی مشترکان همراه اول» و همچنین «جستجوی کلمات کلیدی در مکالمات مرکز تماس همراه اول» در این رویداد شرکت و از آن حمایت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چالش پیش بینی ترافیک اینترنت مصرفی مشترکان همراه اول که شامل یک مرحله آزمایشی و سپس دو مرحله اصلی بود، ۸۳ تیم متخصص به رقابت پرداختند.  

در این چالش، تیم ها با استفاده از داده های گمنام شده برخی کاربران منتخب در روزهای گذشته، به پیش بینی ترافیک اینترنت مصرفی آنها در آینده پرداختند.  

از بین شرکت کنندگان، ۳ تیم برتر بر اساس نتایج پیش بینی اینترنت مصرفی و همچنین ارزیابی کمیته فنی، به مرحله نهایی راه یافتند و در رویداد اختتامیه به ارائه فعالیت های خود پرداختند.

از طرف دیگر در چالش جست و جوی کلمات کلیدی در مکالمات مرکز تماس همراه اول نیز ۵۲ تیم متخصص شرکت کردند که از بین آنها یک تیم موفق به صعود به مرحله نهایی شد.

در این چالش، تیم ها به طراحی و پیاده سازی مدل های هوش مصنوعی که بتواند کلمات کلیدی مانند «بسته» و «اینترنت» را در مکالمات بین مشترکان و مرکز تماس بیابد، پرداختند.

مسابقات هوش مصنوعی امیرکبیر (مهما) مجموعه ای از مسابقات مرتبط با حوزه هوش مصنوعی است که از سال ۱۳۹۱ در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود. رویداد نهایی این دوره در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ به صورت حضوری در ساختمان ابوریحان برگزار می شود.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

برچسب‌ها اینترنت همراه اول اداره کل ارتباطات رپرتاژ آگهی شرکت ارتباطات سیار ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اینترنت همراه اول اداره کل ارتباطات اینترنت همراه اول اداره کل ارتباطات رپرتاژ آگهی شرکت ارتباطات سیار ایران اینترنت مصرفی هوش مصنوعی همراه اول پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۸۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه

همراه اول با پلتفرم‌های دیجیتال خود راهی نمایشگاه بین‌المللی Mobilefest ترکیه شد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور با هدف معرفی توانمندی‌های فنی و مخابراتی ایران به رویداد Mobilefest ترکیه رفت.

رویداد Mobilefest که از تأثیرگذارترین رویداد‌های فناورانه حوزه اوراسیا است، بر «شبکه سازی و ایجاد ارتباط با رهبران» صنعت ارتباطات از طریق مشاهده دستاورد‌های تکنولوژیک برند‌ها در بخش نمایشگاهی و دریافت بینش‌ها و تجربیات واقعی از سخنرانی‌ها و ارائه‌های تخصصی تمرکز دارد.

بخش‌های موضوعی این نمایشگاه نیز متشکل از «ارتباطات و سرویس‌های تلفن همراه»، «خدمات ابری و دیتاسنترها»، «امنیت سایبری»، «دستگاه‌ها و تجهیزات»، «بلاکچین و متاورس» و «استارتاپ ها» می‌شود که غرفه همراه اول مستقر در نخستین بخش موضوعی این رویداد است.

همراه اول با محوریت محصولات، خدمات و فعالیت‌هایی در حوزه‌های «کسب و کار سازمانی»، «تحقیق و توسعه» و «سرمایه گذاری جسورانه» و با شعار «هدف گیری بی‌نهایت»، در این رویداد و در قالب بخش نمایشگاهی حضور پیدا کرده تا به کشف فرصت‌های جدید سرمایه گذاری مبادرت ورزد.

نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران در نظر دارد طی برگزاری این رویداد سه روزه، از جدیدترین بستر‌های دیجیتال توسعه یافته خود در حوزه‌های سلامت و توریسم رونمایی کند و به معرفی ۱۲ سرویس دیجیتال دیگر بپردازد.

اپراتور اول تلفن همراه ایران در کنار سه اپراتور اصلی تلفن همراه ودافون، ترک تلکام و ترکسل کشور ترکیه، در بخش نمایشگاهی Mobilefest و در قالب غرفه‌ای دو طبقه حضور دارد.

در این نمایشگاه که با مشارکت حدود ۳۰۰ شرکت جهانی برگزار می‌شود، اپراتور‌های تلفن همراه، تولیدکنندگان دستگاه‌های ارتباطی و ارائه دهندگان خدمات فناوری از سراسر جهان حضور دارند و از ۲۵ تا ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ (۶ تا ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) میزبان علاقه‌مندان خواهند بود.

دیگر خبرها

  • همراه اول حامی برگزاری ششمین رویداد ایران اکسپو
  • صنعت حمل و نقل بین المللی: مروری جامع با نگاهی عمیق به نقش هوش مصنوعی
  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
  • اپراتور اختصاصی هوش مصنوعی راه‌اندازی می‌‎شود
  • حضور معاون وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه در غرفه همراه اول
  • عزم کشت و صنعت مغان برای تبدیل شدن به مرکز تولید بذر صیفی‌جات
  • معرفی مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» در اتاق تبریز برگزار شد
  • حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک