Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@02:49:15 GMT

تالار مرکزی ارومیه روز جمعه افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۸۷۳۴

تالار مرکزی ارومیه روز جمعه افتتاح می‌شود

علیرضا نوروزی گفت: تالار مرکزی ارومیه دارای سالنی به گنجایش یک هزار و ۲۰۰ نفر، سالن هنرهای نمایشی «وی پی آی»، سالن موسیقی ۴۵۰ نفری و محیط روباز برای اجرای نمایش به ظرفیت ۳۰۰ نفر است.

او گفت: توجه دولت به پروژه‌های فاخر فرهنگی به اندازه‌ای است که مشکلات اقتصادی و کمبود اعتبارات مانع اختصاص بودجه به این طرح نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می گوید: محمود سالاری، معاون هنری و اصغر امیرنیا مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد این وزارتخانه، امروز و فردا در میز ارتباطات مردمی به منظور دریافت نقطه نظرات و ارایه پبشنهادات حضور خواهند داشت.

تالار مرکزی ارومیه جزو هشت تالار بزرگ کشور محسوب می‌شود و در ۱۲ هزار متر مربع زمین و با ۱۸ هزار مترمربع زیربنا در سال ۱۳۸۶ کلنگ‌زنی شده است.

این تالار دارای ۲ سالن برای نمایش و موسیقی، بخش پلاتو و سالن بلک باکس، نگارخانه، پارکینگ و بخش‌های مختلف است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تالار مرکزی ارومیه سفر رئیس جمهور به آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۸۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم روزآمدی مربیان عقیدتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در دیدار جمعی از مربیان عقیدتی سپاه روح الله و معلمان بسیجی گفت: سطوح علمی، دینی و دانسته‌های مربیان عقیدتی باید به روز باشد تا پیشرو ببوده تا بتوانند راهنمای جامعه باشند.
امام جمعه اراک با اشاره به اینکه خودشناسی درونی و سازمانی دیگر الزام مربیان عقیدتی است افزود: در این صورت است که می‌توان به محرومین و جامعه خدمت کرد و از توطئه‌های سلطه جویانه دشمن پیشی گرفت.
او خانواده و افزایش موالید را از اولویت‌ها دانست و ادامه داد: باید در کنار روشنگری این دو موضوع نیز از اولویت‌ها باشد تا جوانی و طراوت جامعه حفظ شود و البته در این بخش احتیاج به حمایت دولت نیز هست.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: نباید برای امور خود پیامبر، دین و رهبری را سپر بلای خود کنیم.

امام جمعه اراک گفت: باید با شناسایی دشمن و نقاط ضعف او مانع سلطه جویی دشمن شویم.
در ادامه حجت السلام عبدی نماینده دفتر رهبر معظم انقلاب در سپاه روح الله گفت: تا پایان هفته معلم ۷۰۰ برنامه در استان مرکزی و در حوزه عقیدتی اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی
  • برپایی ۵ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • لزوم روزآمدی مربیان عقیدتی
  • پروژه تالار مرکزی سنندج با پیشرفت مطلوبی در حال انجام است
  • دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در اراک افتتاح شد
  • افتتاح هتل و آغاز اجرای تله کابین خوشاکو در ارومیه
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه
  • افتتاح هتل در ارومیه