Web Analytics Made Easy - Statcounter

یعقوبعلی نظری روز پنجشنبه در دیدار با فعالان فرهنگی، اجتماعی و تشکل‌های انقلابی و مردمی در تربت حیدریه افزود: اگر دیدید مسوولی به موقع تصمیمات لازم را نمی‌گیرد بدانید از مدیریت جهادی فاصله گرفته است در حالی که باید با نگاه جهادی وضع موجود را در نظر گرفت تا بتوان نسبت به رفع مشکلات و محدودیت‌ها اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: گواه این ادعا موضع اخیر ما در قبال نان یا قبل آن کرونا بود که ابتدا به ساکن با حفظ تعادل وضع موجود، ضمن پیشگیری از التهاب، اقدام به برنامه‌ریزی برای رفع مسایل شد.

استاندار خراسان رضوی در خصوص انتصابات نیز گفت: هر چند بنای کار ما همان جوان‌گرایی و روحیه انقلابی و جهادی است اما باید همه جوانب را در نظر گرفت زیرا ممکن است گاه معذوریت‌هایی به وجود بیاید یا شاید نکاتی به چشم ما نیامده باشد و ناظران واقعی به ما تذکر دهند.

نظری افزود: بنای کار دولت رفع مشکلات مردم بر اساس اصول و ارزش‌های نظام اسلامی است و اگر قرار باشد فرمانداری را انتخاب کنیم که با همه خود را درگیر کند آنجا ما دچار معذوریت می‌شویم.

وی ادامه داد: البته ما از دایره انصاف دور نشده ایم و قبول داریم چه بسا در برخی جاها دارای اشکال نیز هستیم و بر این اساس خلاء های خودمان را می‌پذیریم.
استاندار خراسان رضوی گفت: امروز مشکلات استان بررسی شده است و دارای یک برنامه عملیاتی چهار ساله هستیم و آنچه مهم است این است که به شدت به انسجام فکری و دیدگاه مشترک نیاز داریم تا به اهداف متعالی برسیم و با هم‌افزایی و هماهنگی ایجاد شده هم در زمینه برنامه‌ریزی و هم در عملیات اجرایی بتوانیم این اشتراکات را از قوه به فعل درآوریم.

نظری افزود: نباید از صحبت‌های انتقادی به یکدیگر واهمه داشت زیرا همه دغدغه مند هستیم و باید به صورت خودجوش چنین جلساتی تداوم یابد و این گونه نباشد که منتظر حضور یک مسوول باشیم و از همه مهمتر اینکه آستانه تحمل خود را بالا ببریم.

استاندار خراسان رضوی در ادامه سفرهای شهرستانی خود صبح پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه وارد شهرستان تربت‌حیدریه شد و پس از استقبال از جانب فرماندار تربت‌حیدریه و دیگر مسوولان این شهرستان، با حضور در مزار شهدای گمنام بوستان پیشکوه نسبت به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

استاندار خراسان رضوی را در سفر به تربت‌حیدریه معاون هماهنگی امور عمرانی، معاون اقتصادی، معاون زیارت و تنی چند از مدیران استانداری این استان همراهی می‌ کنند.

بازدید از روستای بسک، شرکت در جلسه شورای اداری و نشست با اصحاب رسانه از دیگر برنامه های استاندار خراسان رضوی در تربت حیدریه است.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها تربت حیدریه سفر استانی دولت یعقوبعلی نظری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تربت حیدریه سفر استانی دولت تربت حیدریه سفر استانی دولت یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۸۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است

ایسنا/لرستان سرپرست فرمانداری معمولان گفت: مدیرانی که نمی‌توانند خود را با شعارها و برنامه های دولت در جهت خدمت جهادی و بدون منت به مردم هماهنگ کنند آماده رفتن باشند.

محمد ناظری امروز هشتم اردیبهشت در بازدید سرزده از ادارات این شهرستان بیان کرد: تاکیدات مکرر دولت سیزدهم در خدمت به مردم بایستی سرلوحه کاری مدیران و کارکنان ادارات باشد و در جهت افزایش رضایتمندی مردمی تمام تلاش و توان خود را به کار گیرند.

وی افزود: قابل پذیرش نیست مردم برای پیگیری مطالبه و حل‌ مشکل خود به ادارات مراجعه کنند و پاسخ یا پیگیری قابل لمسی از سوی مجموعه اداری مشاهده نکنند.

ناظری اضافه کرد: در صورتی که محرز شود اهمال کاری در روند حل مشکلات مراجعه کنندگان در اداره‌ای وجود دارد با جدیت برخورد خواهیم کرد.

وی خدمت بدون منت به مردم را وظیفه خود و تمام مدیران برشمرد و ادامه داد: خدمت بدون منت به مردم یعنی اینکه مدیر برای احصاء مشکلات در میدان باشد و خودش تمام موضوعات را در لحظه بررسی کند و در کوتاهترین زمان به فکر چاره اندیشی و رفع مشکل باشد.

سرپرست فرمانداری شهرستان معمولان گفت: پیرو خط مشی ریاست جمهوری و استاندار لرستان وظیفه ما و تمام مدیران نوکری مردم است، مدیرانی که نمی‌توانند خود را با شعارها و برنامه های دولت در جهت خدمت جهادی و بدون منت به مردم هماهنگ کنند آماده رفتن باشند.

ناظری با بیان اینکه خدمت به مردم توفیق الهی است، بیان کرد: هر پست مدیریتی زمانی به پایان می‌رسد و تمام مدیران بایستی به نحوی خدمت کنند که در زمان پایان مسئولیت در پیشگاه الهی و مردم سربلند باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • تجهیز چاه‌های کشاورزی خراسان رضوی به پنل خورشیدی
  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه افزون‌ بر ۷۰۰ بازدید انجام داد
  • تیمارگاه حیات وحش خراسان رضوی راه‌اندازی می‌شود
  • کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است