Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:03:43 GMT

ایتالیا: باید با تحریم روسیه را به پای میز مذاکره بکشانیم

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۸۷۵۰

ایتالیا: باید با تحریم روسیه را به پای میز مذاکره بکشانیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، نخست وزیر ایتالیا در حالی خواستار آتش بس جدی در اوکراین شد، که کشورش از حامیان تسلیحاتی جدی کی یف و تشدید جنگ در این بوده است.

«ماریو دراگی» در اظهاراتی آتش بس فوری در اوکراین را خواستار شد و گفت تا پس از آتش بس، مذاکرات جدی برای پایان دادن به جنگ آغاز شود. ایتالیا کماکان به حمایت از اوکراین ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخست وزیر ایتالیا، که از زمان حمله روسیه به اوکراین موضع سختی علیه روسیه اتخاذ کرده، معتقد است که حفظ فشار تحریم‌های اقتصادی بر روسیه مهم است، زیرا ما باید مسکو را به میز مذاکره بکشانیم.

دراگی در مجلس سنا ایتالیا گفت: آتش‌بس باید در اسرع وقت محقق شود. ایتالیا به حمایت از دولت اوکراین برای دفع تهاجم روسیه ادامه خواهد داد. ما این کار را با هماهنگی نزدیک با شرکای اروپایی خود صورت خواهیم داد.

ایتالیا در حالی مدعی آتش بس در اوکراین است که با پمپاز تسلیحاتی کی یف تنها به شعله ور ماندن آتش جنگ روسیه و اوکراین کمک می‌کند.

کد خبر 5494121

منبع: مهر

کلیدواژه: اوکراین ایتالیا روسیه روسیه فلسطین ناتو ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی اوکراین فنلاند عراق سوئد لبنان مسکو انتخابات 2022 لبنان انتخابات پارلمانی لبنان سوریه آتش بس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۸۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر تجهیزات چهارده کشور در روسیه

بازدید 3 روسیه تجهیزات غنیمت گرفته اوکراین را در مسکو به نمایش گذاشت. آن گونه که وزارت دفاع روسیه اعلام کرده در این نمایشگاه یک ماهه ۳۰ خودروی مختلف از ۱۲ کشور جهان از جمله تانک‌های لئوپارد ۲ آلمان و خودرو‌های رزمی پیاده نظام بردلی آمریکایی که در جبهه‌های نبرد اوکراین توقیف شده‌اند، به نمایش گذاشته می‌شود. ویدیویی که توسط منابع روسی به اشتراک گذاشته شده، بقایای یک تانک جنگی آبرامز ساخت آمریکا که اخیراً در نبرد در نزدیکی شهر آودیوکا اوکراین گرفته شده را نشان می‌دهد. این تصاویر را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • اعتراف کی‌یف به دستاورد‌های نظامی روسیه
  • آخرین تحولات اوکراین| اعتراف کی‌یف به دستاوردهای نظامی روسیه
  • تحولات اوکراین| اعتراف کی‌یف به دستاوردهای نظامی روسیه
  • تصاویر تجهیزات چهارده کشور در روسیه
  • اتهامات آمریکا علیه روسیه نفرت‌انگیز و بی‌اساس است
  • فشار آمریکا و متحدانش به امارات برای جلوگیری از دور زدن تحریم‌های روسیه
  • ساقط کردن ۶ موشک «اتکمز» آمریکا توسط ارتش روسیه/ «مغز متفکر پوتین»: اوکراین نباید وجود داشته باشد
  • اصابت موشک کره‌شمالی به اوکراین؟
  • دویچه‌وله: تحریم‌ها ناکارآمد است اما غرب ناچار است تحریم کند!
  • ادعای ناظران درباره اصابت موشک ساخت کره‌شمالی به خارکیف اوکراین