Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ «محسن رشیدی اقدام» روز پنجشنبه در آیین اعطای احکام به بازماندگان و مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی روستایی و عشایر شهرستان جوانرود که در سرسرای فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: استان کرمانشاه رتبه سوم پوشش بیمه اجتماعی روستایی و عشایر کشور را دارد که نشان دهنده گسترش فرهنگ بیمه ای در این استان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به مزایای بیمه اجتماعی روستایی و عشایر در حوزه‌های بازنشستگی، پیری و از کارافتادگی اشاره کرد و اظهار داشت: نقل و انتقال بیمه، ۷۰ درصد پرداختی دولت و ۳۰ درصد بیمه شده از مهمترین مزایای بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر است.

رشیدی‌اقدام، یادآور شد: کارگران فصلی، معلمان قرآن، کوله بران و سایر اقشار می توانند با کمترین پرداختی از مزایای بیمه روستایی و عشایر بهره مند شوند.

فرماندار جوانرود نیز در ادامه این جلسه بر ضرورت جهاد تبیین در بسیاری از حوزه ها اشاره کرد و گفت: فرهنگ بیمه یکی از این حوزه ها است که با ورود دهیاران، شوراهای اسلامی و بخشداران با وجود ظرفیت هایی که در شهرستان وجود دارد برای فرهنگ سازی و توسعه بیمه اجتماعی روستایی و عشایر باید بیش از پیش تلاش کرد.

«رستگار یوسفی» نقش شوراهای اسلامی، دهیاران، بخشداران و شهرداران شهرهای کمتر از ۲۰ هزار نفر جمعیت را در راستای گسترش و پوشش بیمه اجتماعی جامعه هدف موثر خواند و از مسئولان مربوطه خواست تا در جلساتی که با شوراهای اسلامی و شهرداران برگزار می شود، مجموعه اعضای صندوق هم حضور داشته باشند تا زمینه‌های همکاری با این صندوق بیش از پیش فراهم شود.

یوسفی با بیان اینکه ۲ هزار و ۳۷ خانوار روستایی و عشایر شهرستان جوانرود تحت پوشش بیمه اجتماعی روستایی و عشایر هستند، خاطرنشان کرد: تلاش‌های خوبی در این شهرستان انجام شده و می‌توانیم توسعه بیشتری را با همت همه همکاران شاهد باشیم.

وی بر لزوم خدمات رسانی مطلوب در تمام حوزه ها به روستائیان تاکیدکرد و یادآور شد: ما وظیفه داریم روستاها را برخوردار و امکانات رفاهی آنان را بهتر کنیم، تا ماندگاری روستائیان در روستاها بیشتر شود.

در ادامه احکام ۳۷ خانوار مستمری بگیر و بازمانده بیمه اجتماعی روستایی و عشایر شهرستان جوانرود اعطا و از زحمات و تلاش های فرماندار جوانرود، بخشدار مرکزی و «احمد قبادی» کارگزار بیمه اجتماعی روستایی و عشایر بخش مرکزی این شهرستان تجلیل شد.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

برچسب‌ها صندوق بیمه کشاورزی کرمانشاه جوانرود

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صندوق بیمه کشاورزی کرمانشاه جوانرود صندوق بیمه کشاورزی کرمانشاه جوانرود بیمه اجتماعی روستایی و عشایر شهرستان جوانرود حوزه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۸۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ محمدرضا رضایی مدیر کل بیمه سلامت خوزستان گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر، بیمه شدگان شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و ۵ دهک اول درآمدی در استان به صورت سیستمی و متمرکز بدون پرداخت حق بیمه به صورت رایگان به مدت یکسال و تا پایان فروردین ۱۴۰۴ تمدید شد.
بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان برای تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارائه دهنده خدمت سلامت صرفا با ارایه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را ظبق ضوابط و دستورالعمل این سازمان دریافت کنند.
وی ادامه داد: افرادی که جزء دهک‌های ۶ تا ۱۰ می‌باشند می‌توانند جهت برخورداری از بیمه و یا تمدید اعتبار بیمه خود با پرداخت حق بیمه مصوب مطابق تخفیفات اعلام شده بین ۵۰ تا ۸۰ درصد در سامانه شهروندی سازمان بیمه سلامت ایران به نشانی https://csp.ihio.gov.ir اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند
  • ظرفیت‌های ملی برای ارائه خدمت به عشایر تنگستان استفاده شود