Web Analytics Made Easy - Statcounter

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 

 

سلام از کشاورزان خوزستان الان ۱۶ روز است حدود هزار تن گندم درو کردم و تحویل اداره غله دادم، ولی متاسفانه هیچ پولی به ما ندادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفا پیگیری کنید.

با اینکه تو قانون جوانی جمعیت گفته حتی اگر مادران طی دو سال اخیر خودرو گرفته باشند باید خودروی جدید به آن‌ها تخصیص داده شود، ولی در سامانه امکان خرید تا ۴۸ ماه وجود ندارد.

سلام وخسته نباشید ۲ دستگاه یخچال دوقلوی ال جی خریداری کردم، ولی متاسفانه تقلبی است. شکایت کردم، ولی هیچ کس پاسخگو نیست خواهشاً پیگیری کنید.

با سلام و احترام با توجه به صدور بخشنامه مشترک سازمان‌های اداری استخدامی و برنامه بودجه کشور تبدیل وضعیت ایثارگران به استحضار می‌رساند پس از گذشت یک سال و از ابلاغ بخشنامه مذکور متأسفانه ازجانب سازمان راهداری هیچ اقدامی برای نیرو‌های حجمی صورت نگرفته از شما تقاضا داریم در این خصوص پیگیری و گزارشی تهیه کنید.

سلام چرا باتوجه به اینکه دو ماه از سال ۱۴۰۱ گذشته هنوز احکام جدید بازنشستگان کشوری صادر نشده است.

با سلام ما ساکنان شهرک اشکانیه رباط کریم تهران هستیم که با وجود تقریبا ۷۰۰ خانوار فاقد امکاناتی از قبیل مدرسه و مسجد است. لطفا گزارشی از این شهرک تهیه کنید و به اطلاع شهردار محترم رباط کریم برسانید تا نسبت به رفع مشکلات این شهرک اقدام کنند.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی مشکلات مردم سوژه های مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۹۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز ۲ میلیون تومان به حساب معلمان در آستانه روز معلم

امشب ۲ میلیون تومان بابت هدیه روز معلم از سوی دولت به حساب فرهنگیان شاغل کشور واریز خواهد شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رضا مرادصحرایی؛ وزیر‌ آموزش و پرورش امروز در برنامه پاسخگویی مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری با اشاره به اینکه بعد از اجرای رتبه‌بندی معلمان میانگین حکم آنها از دستگاه‌های دیگر بالاتر است، اظهار کرد:  البته معلمان باید محدودیت حقوق دریافتی خود را با اضافه کار و حق‌التدریس جبران کنند. تلاش می‌کنیم به معلمان خدمت کنیم و امشب دولت خدمتی به معلمان خود خواهد کرد.

اگرچه وزیر‌ آموزش و پرورش نوع خدمت و هدیه‌ای که برای فرهنگیان درنظر گرفته شده است را اعلام نکرد اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد که قرار است امشب 2 میلیون تومان به حساب فرهنگیان شاغل واریز شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واریز تسهیم عوارض ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری ها
  • تبدیل وضعیت رانندگان استیجاری ایثارگر چه زمانی انجام می‌شود؟
  • فوری | هدیه روز معلم واریز شد | معلمان حساب‌هایشان را چک کنند
  • هدیه ۲ میلیونی وزیر آموزش و پرورش به حساب معلمان واریز شد
  • هدیه روز معلم به حساب بازنشستگان هم واریز می‌شود؟
  • واریز ۲ میلیون تومان به حساب معلمان در آستانه روز معلم
  • نخستین واریزی مالک جدید به حساب استقلال
  • واریز دو میلیون تومان به حساب معلمان به مناسبت روز معلم
  • هدیه روز معلم امشب به حساب معلمان واریز می‌شود
  • تعمیر مایکروفر در محل و سلام به دنیای پخت و پز آسان