Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم الریان قطر با شکست گاز جنوب عراق در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا حریف ناخون راتچاسیما در آخرین روز این رقابت‌ها برای کسب رتبه پنجم مسابقات شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مرحله نیمه نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا 2022 امروز (پنجشنبه - 29 اردیبهشت) با چهار دیدار در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دومین دیدار این مرحله و در گروه تیم‌های که برای جایگاه پنجم تا هشتم بازی می‌کنند، تیم‌های الریان قطر و گاز جنوب عراق به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده قطر 3 بر یک به پیروزی رسید.

گاز جنوب در ست دوم این مسابقه 25 بر 22 به پیروزی رسید، اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 20 و 25 بر 20 نتیجه را به حریف قطری واگذار کرد تا همچنان به همراه اربیل تیم‌های بدون برد این مسابقات باشند.

مارکوس وینیسیوس بازیکن شماره 10 الریان با کسب 20 پوئن، عنوان امتیازآورترین بازیکن این مسابقه را به دست آورد.

با این نتیجه، نماینده تایلند در آخرین دیدار خود در در جام بیست‌ودوم برای کسب رتبه پنجمی مقابل الریان به میدان می روند. از سوی دیگر دو تیم عراقی برای رتبه هفتمی در آخرین روز مسابقات مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

وحید پورکاشیان از ایران و اکمتو ایدوس از قزاقستان به ترتیب به‌عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

والیبال باشگاه‌های آسیا| ششمی نماینده تایلند قطعی شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۹۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرقیزستان حریف افغانستان برای صعود به جام جهانی شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، صعود تیم ملی فوتسال ازبکستان به جمع چهار تیم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا و استفاده از سهمیه صعود به جام جهانی که خودشان میزبان هستند باعث برگزاری دیدار‌های حذفی برای انتخاب تیم پنجم شد تا اینگونه شانسی مجدد به تیم‌های حذف شده در مرحله قبلی برای تلاش در مسیر رفتن به جام جهانی داده شود.   در نخستین بازی مرحله حذفی برای انتخاب تیم پنجم قاره آسیا، افعانستان امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه به مصاف عراق رفت که با پیروزی ۵ به ۳ به سود افغان‌ها همراه بود.   دیگر دیدار این مرحله هم بین تیم‌های ویتنام و قرقیزستان برگزار شد که به پیروزی ۳ به ۲ قرقیز‌ها انجامید؛ بنابراین تیم‌های افعانستان و قرقیزستان برای انتخاب پنجمین تیم قاره کهن به مصاف هم خواهند رفت.

دیگر خبرها

  • زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد
  • راهیابی تایلند به هفدهمین دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • اولین فینالیست جام ملت‌های آسیا مشخص شد
  • تایلند فینالیست جام ملت های فوتسال آسیا شد
  • تاریخ‌سازی میزبان در خانه/ تایلند فینالیست فوتسال آسیا شد
  • قرقیزستان حریف افغانستان برای صعود به جام جهانی شد
  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • تلاش ۸ تیم برای صعود به جام‌جهانی فوتسال / ایران مهیای غلبه‌ بر قرقیزستان